Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@20:56:15 GMT

تصاویر جاسوسی از دومین سری کوپه BMW

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۵۷۳

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوانی، مدتی است که تصاویر جاسوسی مختلفی از تست سری دو خودرو Coupe شرکت BMW در فضای مجازی منتشر می‌شود که آخرین تصویر مشاهده شده از این خودرو به تست آن در مناطق اطراف رشته کوه‌های آلپ مربوط می‌شود؛ هر چند تاکنون این خودرو صرفا در مناطق سردسیر مشاهده شده است اما  تاکنون علت آزمایش این کوپه قدرتمند جدید BMW در مناطق سردسیر مشخص نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی نیز این خودرو با پوشش کامل در مکزیک دیده شده است که خبر از احتمال تولید این خودرو در کارخانه جدید شرکت BMW در سن لوئیس پوتزی مکزیک می‌دهد. در تصاویر جاسوسی جدید منتشر شده از سری دوم خودرو Active Tourer چیز زیادی مشخص نیست چرا که شرکت BMW سعی کرده تا جای ممکن این خودرو را مخفی کند و طرفداران را از این طریق وادار کند تا روز معرفی این خودرو صبر کنند.

در حال حاضر از مواردی که به طور قطعی درباره خودرو جدید BMW می‌توان اعلام کرد به محفظه مشبک جلویی این خودرو مربوط می‌شود، هنوز مشخص نیست که شرکت BMW از چه حفاظی در جلوی این خودرو استفاده خواهد کرد اما یقینا این شرکت از محفظه جدیدی که در خودرو‌های سری 4 خود استفاده کرده، در این خودرو استفاده نخواهد کرد.

بخش پشتی این خودرو نیز به طور کامل پوشیده شده است اما با کمی دقت می‌توان فهمید که بخش پشتی این خودرو تعداد زیادی خمیدگی خواهد داشت که نشان از دقت بالای BMW در ساخت این خودرو دارد. درباره مشخصات موتوری این خودرو اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما احتمالا شرکت BMW در خودرو کوپه جدید خود از موتور شش سیلندر استفاده خواهد کرد. با این حال برای مشخص شدن اطلاعات بیشتری درباره این خودرو باید تا زمان معرفی آن منتظر ماند.

منبع: الف

کلیدواژه: شرکت BMW

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر از تزریق پنج هزار میلیارد تومان به بورس انرژی خبر داد و گفت: بر اساس وعده، ۵ هزار میلیارد تومان در روز اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق و هم‌اکنون در هفته دوم اردیبهشت نیز پنج هزار میلیارد تومان برای بار دومین تزریق شد.

مدیرعامل شرکت توانیر بابیان اینکه این اقدام یکی از گام‌های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، گفت: پیش بینی می‌شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم؛ همچنین در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

وی عنوان کرد: در همین راستا ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند؛ البته در هفته گذشته سهم نیروگاه‌های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه‌های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکت‌های توزیع واریز خواهد شد و خوشبختانه شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

کد خبر 6088421

دیگر خبرها

  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی
  • هونگچی ئی اچ7 کانورتیبل؛ شروعی برای کوپه های چینی! (+تصاویر)
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل