Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رویترز، وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرد که ۱۰ میلیون دلار به پروژه‌های تحقیقاتی و بررسی تأثیرات طولانی مدت ویروس کرونا بر بیماران کرونایی اختصاص داده است.

دگرگونی ویروس کرونا در این چند مدت موجب بروز علائم و عوارض فراتر از مشکلات تنفسی در بدن بسیاری از بیماران کرونایی شده است، این در حالی است که عملکرد ویروس کرونا در بدن افراد آلوده و بدون علامت (ناقلین) هنوز ناشناخته مانده و به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مت هانکوک، وزیر بهداشت انگلیس اعلام کرد: «ما همچنان به مبارزه با این ویروس همه‌گیر جهانی ادامه می‌دهیم و با اختصاص ۱۰ میلیون دلار به این پروژه تحقیقاتی درمورد تأثیرات دراز مدت این بیماری نه تنها بر سلامت جسمی بلکه بر سلامت روح و روانی فرد در طولانی مدت تحقیق کرده و آن را بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار می‌دهیم.»

وزارت بهداشت هم‌چنین اعلام کرد که ۱۰ هزار نفر در این مطالعه شرکت خواهند کرد. این تحقیق توسط دانشگاه لستر در بیمارستان‌های این شهر انجام خواهد شد.

از بیماران نمونه‌های خون و بافت ریه گرفته می‌شود و سپس آن‌ها با استفاده از تصویربرداری پیشرفته پزشکی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و از یافته‌های جدید برای ارائه‌ی درمان مؤثرتر در بیماران کرونایی استفاده می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزارت بهداشت انگلیس کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر کریپتو بر بازار جهانی طلا/ قیمت طلا کماکان صعودی خواهد بود

علی سعدوندی کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش قیمت طلا در بازار جهانی، گفت: «طلا» به عنوان یک کالا سرمایه‌ای و به صورت همگن در بازار طلا معامله می‌شود. طی سه سال گذشته ارزش پول کشورها به طور کلی با کاهش همراه و تورم در اکثر کشورها حاکم بوده است.

این کارشناس اقتصادی در ادامه تاکید کرد: اما تورم حاکم در کشورها در قیمت طلا تأثیری نداشته، بر همین اساس انتظار می‌رفت قیمت طلا دیر یا زود با افزایش همراه شود. البته ناگفته نماند قیمت طلا در دوره کرونا افزایش نداشت؛ بسیاری از بانک‌های سرمایه‌گذار جهانی و افراد سرشناس پیش‌بینی افزایش قیمت طلا را در دوره کرونا مطرح می‌کردند اما این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: بانک‌های مرکزی در دوره کرونا اقدام به خرید طلا نکردند و تقاضای مصرفی طلا با کاهش مواجه شد، البته رمز ارزها در دوره کرونا رقیب طلا به شمار می‌رفتند؛ این علل‌های موجب عدم افزایش قیمت طلا شد.

سعدوندی تصریح کرد: هم‌اکنون بسیاری از موانعی که موجب افزایش قیمت طلا بود، رفع شده پس بنابراین قیمت طلا باید کاهش داشته باشد.

این مسؤول افزود: بانک‌های مرکزی ۴ کشور چین، هند، لهستان و سنگاپور اقدام به خرید طلا کردند؛ مردمان چین به طور سنتی در صورت وجود سرمایه اقدام به خرید زمین و ملک می‌کردند اما طی سال‌های اخیر آمار خرید و فروش ملک در چین نزولی است. برهمین اساس هم‌اکنون سرمایه مازاد مردمان چین به طلا تبدیل می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: تمام موارد عوامل دخیل در افزایش قیمت طلا در بازار جهانی بودند. البته طی سه هفته اخیر بازار رمز ارز کریپتو نزولی است که یکی دیگر از عوامل صعودی قیمت طلا خواهد بود.

کد خبر 6083218 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۶۹ درصد ارز با نرخ ۲۸۵۰۰ به کالای اساسی و دارو
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ
  • هلند ۱۰۰۰۰۰ گل لاله به شهر جنگ‌زده اوکراین اهدا کرد+ فیلم
  • تاثیر کریپتو بر بازار جهانی طلا/ قیمت طلا کماکان صعودی خواهد بود
  • (ویدئو) هلند ۱۰۰۰۰۰ گل لاله به شهر جنگ‌زده اوکراین اهدا کرد
  • معرفی گلایسین - راهی برای تقویت رشد و عملکرد گیاهان
  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد