Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:42:00 GMT

سنقر در مسیر هوشمند سازی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۶۸۳

سنقر در مسیر هوشمند سازی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  علی بنی‌عامریان شهردار سنقر روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه در سرسرای جلسات شهرداری سنقر با تبریک روز قلم به اصحاب رسانه و قلم گفت: تقویت هم‌گرایی و مطالبه‌گری رسانه‌ها یکی از راه‌های تحقق و اولویت‌بندی مشکلات مردم است که به نگاه شفاف‌تر مسوولان و مدیران منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه به برخی از مشکلات پیش رو شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل پیش بینی نشدن درآمد پایدار، بدهی سال‌های گذشته و کاهش قابل توجه اعتبارات در سال‌های قبل، شهرداری سنقر با مشکلات مالی زیادی روبه رو شده است.

شهردار سنقر اظهار داشت: هدف شهرداری تنها خدمت‌رسانی و بالابردن کیفیت زندگی شهری است لذا اظهارات سیاسی برخی‌ها و نسبت آن به این ارگان تنها نقش بازدارنده در ارایه خدمات به شهروندان را دارد.

او افزود: برخلاف شهر‌های دیگر شهرداری سنقر تنها از سه محل کشتارگاه، میدان دام و جایگاه عرضه سوخت گاز مایع منبع درآمد دارد که نسبت به شهر‌های دیگر اندک است و پاسخگوی مصارف ارایه خدمات نیست.

بنی عامریان در ادامه به کیفیت اجرای آسفالت سطح شهر و انتقادات مردم در این زمینه اشاره و بیان کرد: متاسفانه به علت اجرای نامناسب زیرساخت ها، کاهش اعتبارات عمرانی، افزایش قیمت قیر و همچنین رعایت نکردن برخی از مغازه داران و شست و شوی اتومبیل و موتورشویی بااستفاده از گازوئیل در معابر عمومی، منجر به تخریب آسفالت می‌شود و کیفیت اجرای آن را پایین می‌آورد.

شهردار سنقر در ادامه به پروژه گردشگری سراب سنقر نیز اشاره کرد و افزود: پروژه زیپ لاین و پل معلق در طرح گردشگری سراب سنقر بعد از افتتاحیه، متاسفانه شهرداری هشت ماه به تعداد متعدد لایحه آن را به شورا فرستاده، اما همچنان به دلیل اختلاف نظر برخی از اعضای شورا واگذاری و امکان بهره برداری از آن فراهم نشده است.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه جاذبه های گردشگری پروژه های عمرانی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی کنار گذرهای شیراز از صبح امروز

مدیر روابط عمومی و سخنگوی شهرداری شیراز گفت: کنارگذر‌های رودخانه خشک، صبح دیروز به دلیل بارندگی و افزایش حجم سیلاب بمنظور حفظ ایمنی شهروندان مسدود شده بود که صبح امروز ضلع شمالی این مسیر از غرب به شرق باز گشایی شد.

رضا جاویدی افزود: ضلع جنوبی این کنار گذر هم که مسیر شرق به غرب گلان شهر شیراز را پوشش می‌دهد، تا یک ساعت دیگر باز می‌شود.

او علت بسته بودن مسیر جنوبی این کنار گذر را طغیان آب رودخانه خرم رود شیراز و ورود گل و لای به کنار گذر این مسیر اعلام کرد و افزود: با حضور نیرو‌های شهرداری، تمییز کردن و شستشوی این مسیر از صبح امروز آغاز شده و تا یک ساعت دیگر بازگشایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۵۴ همتی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی / در مرحله مردمی‌سازی هستیم
  • راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • کشف و امحاء ۶ هزار و ۷۶۰ کیلوگرم سبوس آرد در سنقر
  • راه اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود
  • اجرای طرح مسیر سبز در جاده‌های گرمسار
  • بازگشایی کنار گذرهای شیراز از صبح امروز
  • ترویج معماری اسلامی ایرانی به الگوسازی نیاز دارد
  • باز شدن ضلع شمالی کنار گذر شیراز از صبح امروز
  • اجرای گروهی با علی قمصری در چغازنبیل