Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمانپور مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: دختر ۱۴ ساله کوهرنگی جان خود را به علت سقوط از دره از دست داد.

او افزود: عصر امروز سه دختر نوجوان از اهالی روستای دره‌مولا از توابع بخش بازفت شهرستان کوهرنگ به علت سقوط از صخره دچار حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانپور اضافه کرد: در این حادثه یک دختر ۱۴ ساله به علت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

او ادامه داد: دو دختر نوجوان دیگر نیز به علت جراحات وارده توسط نیرو‌های امدادی به بیمارستان فارسان جهت انجام اقدامات درمانی منتقل شدند.
انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران سقوط از دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۵ سرنشین خودروی سقوط کرده در رودخانه لاکان رشت

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: پنج سرنشین خودروی سواری که به داخل رودخانه لاکان رشت سقوط کرده بودند، نجات یافتند.

شهرام مومنی شامگاه ۶ فروردین ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه حادثه سقوط خودروی سواری در رودخانه به همراه پنج سرنشین عصر امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد، اظهار کرد: پس از آن سریعا یک دستگاه خودروی نجات به همراه چهار آتش نشان به محل حادثه واقع در جاده لاکان، جاده فرعی روستای صیقلان ورزل اعزام شدند.

وی افزود: به محض رسیدن تیم عملیات، سقوط و واژگونی خودروی ساینا از روی پل به داخل رودخانه و انتظار دو مصدوم برای امداد رسانی و انتقال به مکان امن مشاهده شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه سریعا به کمک اهالی و آتش نشانان یکی از مصدومان پسر حدودا ۱۱ ساله به مکان امن انتقال یافت، گفت: دیگر مصدوم حادثه که خانم حدودا ۴۳ ساله بود و بدلیل صدمات وارده به پا و لگن قادر به حرکت و جابجایی نبود که توسط تیم عملیات سریعا نسبت به تثبیت و انتقال وی به بیمارستان اقدام شد.

مومنی تصریح کرد: قبل از رسیدن تیم‌های عملیاتی راننده مرد حدود ۵۱ ساله و دو دختر حدود ۱۶ و هشت ساله به کمک اهالی و حاضرین از خودرو خارج و به مکان امن منتقل شده بودند، هر پنج مصدوم این حادثه توسط تیم‌های اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • مرگ راننده ۳۵ ساله بر اثر سقوط بیل مکانیکی در رودبار
  • سقوط از کوه جان یک جوان را در آهوانو دامغان گرفت
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • نجات ۵ سرنشین خودروی سقوط کرده در رودخانه لاکان رشت
  • کمک فوری برای نجات یک مادر و دو دخترش بیمارش
  • روسیه از دو نوجوان قهرمانش در حمله تروریستی تقدیر کرد