Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه گفت که آنکارا در خنثی کردن تمامی توطئه‌ها علیه این کشور در منطقه موفق شده است.

وی که از طریق ویدئو کنفرانس و در جریان مراسم افتتاحیه تعدادی از پروژه‌های برقی آبی در تعدادی از استان‌های این کشور صحبت می‌کرد، افزود: «همه توطئه‌ها و نیرنگ‌هایی که علیه ما در خاورمیانه ایجاد شده بود، خنثی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اقدام اخیر آنکارا در عملیات اکتشاف و حفاری در دریای سیاه با تاکید بر ادامه این عملیات گفت: «هرگز اجازه دست درازی به حقوقمان را که ناشی از قوانین بین‌المللی در این خصوص است، نخواهیم داد.»

اردوغان به برنامه هسته‌ای ترکیه نیز اشاره کرد و گفت که نخستین نیروگاه هسته‌ای ترکیه از سال 2023 فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی تاکید کرد که هدف از این پروژه متنوع سازی منابع تامین برق کشور و فراهم کردن زیرساخت‌های متوازن در زمینه انرژی است.

ترکیه در دسامبر 2020 توافقنامه‌ای به ارزش 20 میلیارد دلار با روسیه برای ساخت و راه‌اندازی نیروگاه هسته‌ای در ایالت مرسین در جنوب این کشور امضا کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پایان هفته آینده برای دیدار با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به این کشور سفر می کند.

این در حالی است که اردوغان امروز در اظهاراتی گفته بود تا زمانی که عمر دارد به حمایت از مساله فلسطین ادامه خواهد داد.

هنوز جزئیات بیشتری از برنامه سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ترکیه منتشر نشده است.

کد خبر 6081180 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ثابت کرد هیچکدام از سامانه‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی قادر به خنثی کردن حمله ایران نیستند/ جو بایدن اذعان کرد، ۱۰ کشور در کنار اسرائیل بودند و آمریکا در مرکز فرماندهی قرار داشت/ایران در عملیات وعده صادق توانست از حمایت‌ دولت‌های منطق
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه برضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • کمک ۱۰ کشوربه رژِیم صهیونیستی برای خنثی کردن عملیات وعده صادق
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم
  • اردوغان به عراق سفر می‌کند
  • بهترین راه توقف تنش در منطقه، پایان دادن به جنگ در غزه است
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان