Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید.

طرفداری -  مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مروری داریم به آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 5 جولای:

باشگاه ناپولی خواهان جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای لیل است و رئیس باشگاه لیل نیز این موضوع را تائید کرده است. در صورتی که ناپولی با لیل بر سر انتقال 70 میلیون پوندی اوسیمن به توافق برسد، کولیبالی می تواند به لیگ برتر انگلیس برود. (تلگراف)

بنیامین هنریکس، مدافع راست باشگاه موناکو که با لایپزیش به توافق شخصی رسیده بود، در تابستان جاری به این تیم ملحق خواهد شد. (بیلد)

پس از بازی بایرن مونیخ-بایرلورکوزن، کای هاورتس خواهان تشکیل جلسه با مدیران بایرلورکوزن است تا درباره آینده اش صحبت کند. باشگاه چلسی به جذب این هافبک آلمانی علاقمند است. بایرن مونیخ در تابستان جاری برای جذب هاورتس اقدامی نخواهد کرد. (کریستین فالک)

دورتموند به باشگاه منچستریونایتد اطلاع داده است که تنها تا 10 آگوست (20 مرداد) می تواند برای جذب جیدون سانچو پیشنهاد رسمی اش (120 میلیون یورو) را ارسال کند. (رونان مورفی)

ماریو مانژوکیچ در صفحه توییتر خود اعلام کرد به صورت توافقی از باشگاه الدحیل قطر جدا شده است.

ژاوی قراردادش را با السد تمدید کرد تا بدین ترتیب فصل 21-2020 را هم در لیگ ستارگان قطر سپری کند. برخی از گمانه زنی ها از حضور ژاوی روی نیمکت مربیگری بارسلونا در فصل آینده حکایت داشت.

پاری سن ژرمن به جذب الن سنت ماکسیمین 23 ساله از نیوکاسل علاقه مند است. (دیلی میل)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است

اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید رئال مادرید پس از حذف منچسترسیتی، اعتماد به نفس زیادی در لیگ قهرمانان دارد.

طرفداری | رئال مادرید امروز در کمپ تمرینی خود یک مهمان ویژه داشت. الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا.

الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس امروز در کمپ تمرینی والدبباس حضور یافت تا از نزدیک نظاره‌گر تمرین رئال مادرید باشد. دل پیرو در مصاحبه‌ای به تمجید از رئال مادرید، سرمربی‌اش کارلو آنچلوتی و ستاره جوان این تیم، جود بلینگام پرداخته و شانس این تیم را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بالا دانسته است.

تشویق در استادیوم برنابئو

تشویقی که هواداران رئال مادرید در برنابئو به من هدیه دادند، یکی از به یاد ماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است. واقعاً شگفت‌انگیز بود.

کارلو آنچلوتی

آنچلوتی فردی بسیار باهوش است، به بازیکنان و کادر فنی گوش فرا می‌دهد. بهترین ویژگی کارلتو این است که او در محیط کاری ایده آل برای کسب پیروزی های متعدد، روابطی صمیمی ایجاد می‌کند.

جود بلینگام

بزرگترین ویژگی بلینگام، علاوه بر کیفیت فیزیکی، فنی و گلزنی، شخصیت اوست که در باشگاه بزرگی مانند رئال مادرید بازی می کند و بازی کردن با این شخصیت و کنترل احساسات باورنکردنی است. این موضوع تاثیر زیادی روی کیفیت بالای او داشته است.

شانس رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید پس از حذف منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی اعتماد به نفس زیادی دارد و همچنین سابقه بسیار درخشانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸