Web Analytics Made Easy - Statcounter

رم در ادامه روند باخت های خود، مقابل ناپولی هم کم آورد و تیم گتوزو با ارائه یک بازی برتر و به لطف گل زیبای اینسینیه با سه امتیاز زمین را ترک کرد. این اولین باخت رم در سن پائولو از سال 2014 بود. نتیجه بازی رفت، این بار برای ناپولی تکرار شد تا رم تنها به لطف تفاضل گل بهتر، همچنان رتبه پنجم را حفظ کند.

طرفداری - در یکی از بازی های هفته سی ام سری آ، ناپولی میزبان آاس رم بود:

مشخصات بازی ناپولی و رم 2شنبه؛ 16 تیر 1399 - 5 جولای 2020 ساعت 00:15 به وقت ایران هفته سی ام سری آ - فصل 2019/20 ورزشگاه سن پائولو داور: جانلوکا روکی گلزنان: خوزه کایخون (55) و لورنتزو اینسینیه (82) برای ناپولی - هنریک مختیاریان (60) برای رم اتفاق ویژه کریس اسمالینگ در اواسط نیمه اول، مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ترکیب ناپولی و رم - نمرات از نگاه هواسکورد

 

آمار بازی ناپولی-رم

 

خلاصه بازی ناپولی-رم

به زودی ... 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد

ده روسی مزد عملکرد درخشانش روی نیمکت جالوروسی را گرفت

طرفداری | باشگاه آاس رم در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد با دنیله ده روسی بر سر ادامه همکاری به توافق رسیده‌است. هنوز جزییات بیشتری از این توافق منتشر نشده اما چیزی که قطعی است، این است که ده روسی فصل آینده نیز روی نیمکت جالوروسی خواهد نشست.

دنیله ده روسی در ژانویه ۲۰۲۴ و پس از اخراج ژوزه مورینیو، هدایت آاس رم را به عهده گرفت و وضعیت این تیم را به طور کلی تغییر داد. رم که تا پیش از ورود ده روسی در میانه جدول حضور داشت، حالا خود را به رتبه پنجم رسانده و از شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است. علاوه بر این، رم تنها یک گام تا رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا فاصله دارد.

11 برد، ۳ تساوی و ۲ شکست، حاصل کار ده روسی روی نیمکت جالوروسی بوده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی
  • گل‌گهر در هوای مطبوع آماده بازگشت به لیگ (عکس)
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!