Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از مدیریت رهبران دموکرات در دو شهر شیکاگو و نیویورک انتقاد کرد.

بر این اساس، ترامپ در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: آمار جرم و جنایت در شیکاگو و نیویورک بالاست. ۶۷ نفر در شیکاگو هدف تیراندازی قرار گرفتند که ۱۳ نفر از آن‌ها کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیراندازی‌ها در شهر نیویورک نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است به طوری که مردم از فرماندار نیویورک و شهردار این شهر می‌خواهند کاری بکنند. دولت فدرال آماده و مایل است تا در صورت درخواست به (مسئولان این شهر) کمک کند.

دونالد ترامپ همچنین در توئیت دیگری نوشت: دموکرات‌ها می‌خواهند بودجه پلیس کاهش یابد و (نیروهایش) برچیده شود. این در حالی است که وضعیت جرم و جنایت در شهر‌هایی که آن‌ها (دموکرات ها) اداره می‌کنند، بسیار ناگوار است. دیوانه ها!

کمتر از چهار ماه دیگر به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است. ترامپ می‌کوشد در مدت باقی مانده با انتقاد از ایالت‌هایی که فرماندار و شهردار دموکرات دارند، آرای آن‌ها را جذب کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات آمریکا دولت فدرال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مردم شهر شیکاگوی آمریکا با برگزاری تظاهراتی گسترده خواستار توقف جنگ علیه غزه و پایان جنایات جنگی صهیونیست‌ها شدند.

در مقابل پلیس شیکاگو تظاهرات همبستگی با مردم غزه را سرکوب و تعدادی از تظاهرات کنندگان را بازداشت کرد.

کد خبر 6080172 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • (ویدئو) ویدئویی از ترامپ هنگام رفتن به دادگاه در نیویورک
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه نیویورک حاضر شد
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او