Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@20:48:26 GMT

حرکت جالب «بچه مهندس» برای درک کردن نقشش

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۴۳۵۷

حرکت جالب «بچه مهندس» برای درک کردن نقشش

به گزارش افکارنیوز،

روزبه حصاری پیرامون ایفای نقش در سریال «بچه مهندس ۳» گفت: بازی در نقش جواد جوادی برایم تجربه‌ای جالب و جذاب بود و برای این که بتوانم بهتر در این نقش حاضر شوم هفت ماه زندگی بدون والدین را در ذهن خود تجسم کردم. من معتقدم برای تبلور یافتن و فراهم کردن زمینه ایفای نقش جواد جوادی باید چنین رویکردی را در پیش می‌گرفتم تا ارتباط قوی تری با این کاراکتر برقرار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار چهره ها - وی لزوم توجه به کودکانی که بدون داشتن والدین پرورش یافته و بزرگ می‌شوند را مورد بررسی قرار داد و افزود: من هفت ماه با حس نداشتن پدر و مادر زندگی کردم و این تجربه بسیار سختی بود البته این کار من به دلیل جای گرفتن بهتر در نقش و اجرای درست تکنیک کاراکتر جواد جوادی بود، اما باید در نظر گرفت که این وضعیت هر روز کودکانی است که بدون پدر و مادر بزرگ می‌شوند لذا توجه به آنان و کمک به شکوفایی استعداد‌های این عزیزان حتماً باید در نظر گرفته شود.

حصاری در مورد کار با علی غفاری کارگردان سریال «« بچه مهندس 3 »» اظهار کرد: سالها است که من مخاطب کار‌های علی غفاری به عنوان یک کارگردان زبده و توانمند در سینما هستم لذا کار‌های وی را تا حدود زیادی می‌شناختم وقتی این نقش به من پیشنهاد شد آن را قبول کردم.

وی ایفای نقش در سریال «بچه مهندس ۳» را کاری ارزشمند دانست و تاکید کرد: ایفای نقش در اثر کارگردانی همچون علی غفاری درس‌های ارزشمند و تجربه‌های گرانبهایی را برای افرادی چون من فراهم می‌کند من از کار کردن با این کارگردان صبر را آموختم.

حصاری در همین راستا ابراز کرد: علی غفاری در کار‌های خود همواره موفق و ستودنی عمل کرده است هنگامی که در سریال «بچه مهندس ۳» با وی همکاری می‌کردم شاهد تسلط وی بر کارش و توانایی وی در بازی گرفتن از بازیگران بودم دقت او در ساخت سریال در هر پلان بسیار جذاب بود.

وی پیرامون پیشنهادات جدید خود در عرصه بازیگری بیان کرد: پیشنهادات جدید داشته‌ام و در حال مطالعه آن‌ها هستم، ولی تصمیمی مبنی بر فعالیت با آن‌ها هنوز نگرفته ام همچنین به زودی یک قطعه موسیقی جدید از من منتشر خواهد شد، اما اکنون در حال سیر مراحل قانونی برای گرفتن مجوز است، من همواره به موسیقی علاقه زیادی داشته و دارم و اولین تک آهنگم را در پیج شخصیم بارگذاری کرده‌ام که بی ربط با سریال بچه مهندس نیست.

روزبه حصاری در مورد ادامه فعالیتش با مجموعه سریال بچه مهندس تاکید کرد: کار کردن با عوامل و مجموعه سریال بچه مهندس برایم بسیار جالب و دلچسب است، زیرا آنان در این حوزه حرفه‌ای عمل می‌کنند تنها مسئله زمانبندی است و چنانچه این مسئله مرتفع شود قطعاً هماهنگی لازم برای همکاری با این گروه را در اولویت‌های کاری خود خواهم داد.

حصاری مواجه شدن نقش جواد جوادی را با وقایع و اتفاقات در داستان سریال را مورد بررسی قرار داد و افزود: در سطح جامعه افرادی مانند جواد جوادی‌ بسیار زیاد هستند این افراد گاهی منتظر مواجه شدن با وقایع هستند و برای این منظور صبر می‌کنند سپس هنگام مواجهه با این اتفاقات با تمام وجود نتیجه را لمس می‌کنند و در می‌یابند مفهومی که در ذهن آن‌ها شکل گرفته امکان پذیر نیست. من معتقدم جواد جوادی نیاز داشت تا با حقایق به صورت مستقیم مواجه شود.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بچه مهندس 3 سریال بازیگری روزبه حصاری روزبه حصاری بچه مهندس 3 بازیگر بچه مهندس جواد جوادی ایفای نقش بچه مهندس علی غفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر حرکت پهپادهای ایران به سرزمین های اشغالی

دریافت 4 MB کد خبر 6077117

دیگر خبرها

  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • رقابت فرزاد فرزین با جواد عزتی در قطب شمال
  • دوبله جالب جواد رضویان با لهجه قمی (فیلم)
  • حرکت شوکه کننده یک مار بعد از قطع شدن سرش (فیلم)
  • ببینید | دوبله جالب جواد رضویان با لهجه قمی برای باب اسفنجی!
  • صحبت‌های جالب جواد رضویان درباره چند اصطلاح قمی (فیلم)
  • صحبت های جالب جواد رضویان درباره چند اصطلاح قمی | ببینید
  • حرکت تماشایی ببر باغ وحش با توپ مورد علاقه اش (فیلم)
  • ◄ افشاگری مهندس ایرانی درباره بوئینگ/هواپیماهای 787 امنیت ندارد
  • اولین تصاویر حرکت پهپادهای ایران به سرزمین های اشغالی