Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه آیا از امضاکنندگان طرح حمایت مالی از افشاگران فساد هستید؟ گفت: کسانی که مفاسد را گزارش می‌کنند، تشویق می‌شوند.

«احمدحسین فلاحی»، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه آیا از امضاکنندگان طرح حمایت مالی از افشاگران فساد هستید؟ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: بله، این طرحی بوده که از ابتدای انقلاب به نام حق کشف، مطرح بوده و لازم است این طرح برای همیاری مردم با نهادهای نظارتی احیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع براساس این طرح کسانی که مفاسد را گزارش می‌کنند، تشویق می‌شوند.

فلاحی در مورد حمایت مجلس از سایر دستگاه‌ها برای مبارزه با فساد خاطرنشان کرد: در این طرح قید نشده حمایت شامل دولت می‌شود یا غیر دولتی، دولتی‌ها موظف هستند با فساد مبارزه کنند، اما این طرح برای جذب بیشتر اقدامات داوطلبانه مبارزه با فساد، مطرح شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه شما از معترضین به اعتبارنامه تاجگردون هستید؟ اظهار کرد: اعتبارنامه تاجگردون مربوط به شعبه ما نبوده اما در بحث رد اعتبارنامه وی مشارکت داشتم.

فلاحی در واکنش به اینکه عده‌ای عدم‌ تائید اعتبارنامه تاجگردون توسط مجلس یازدهم را اقدامی جناحی ارزیابی می‌کنند، افزود: عدم تائید اعتبارنامه تاجگردون ربطی به اصلاح‌طلب بودن وی ندارد، در رابطه اعتبارنامه آن دو نفری که تائید شد، مسئله حادی مطرح نبود و شبهات معترضین هم حل شد اما در رابطه با تاجگردون 9 جلد پرونده در مورد وی مطرح است و این ربطی به جناح سیاسی‌اش ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: اگر بحث جناح سیاسی تاجگردون مطرح باشد وضع خیلی بدتر می‌شود چراکه وی از معترضین و متحصنین صف اول مجلس ششم بوده است، کسی بوده که در صحبت‌های خود در رابطه با بحث ولایت فقیه حرف‌هایی زده و از طرف دیگر بنرهایی که طرفداران وی زدند از عنوان دکتری استفاده کردند در صورتی که دکتری ندارد و مسائل اقتصادی دیگر که مطرح است، لذا همه این موارد هیچ ربطی به جناح سیاسی تاجگردون ندارد، کمااینکه در همین مجلس بالغ بر 20 نفر اصلاح‌طلب هستند که هیچ‌کس در مورد اعتبارنامه آنها حرفی نزده است. 

فلاحی با تاکید دوباره بر اینکه عدم تائید اعتبارنامه تاجگردون ربطی به جناح سیاسی‌اش ندارد، افزود: اسناد و مدارکی که معترضین در رابطه با وی مطرح کردند، غیر معترضین هم در جریان قرار گرفتند، به هرحال اسنادی از نهادهای امنیتی و نظارتی در رابطه تاجگردون وجود دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با واکنش شورای نگهبان نسبت به صحبت‌های تاجگردون در مورد ولایت فقیه یادآور شد: بنده به این قضیه ورود پیدا نمی‌کنم. شورای نگهبان هم کار خود را کرده و یکی از اعضا هم گفته مجلس آزاد است. مجلس قرار نیست در مورد شورای نگهبان اظهارنظر کند همچنین خود شورای نگهبان هم، تصریح کرده مجلس باید تصمیم بگیرد. 2/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اعتبارنامه تاجگردون شورای نگهبان جناح سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین: همه عاملان جنایت‌های اوکراین باید مجازات ‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه وعده مجازات تمامی عاملان جنایت های اوکراین را داد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین روز پنجشنبه اعلام کرد که روسیه همه کسانی را که مسئول جنایات رژیم کی یف هستند، به دست عدالت خواهد سپرد.

پسکوف، در واکنش به گزارش اخیر دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل، تاکید کرد که روسیه به خوبی از این جنایات آگاه بود و البته مطمئن خواهد شد که کسانی که پشت این جنایات هستند به درستی مجازات شوند.

سخنگوی کرملین اعلام کرد که تمام جنایات جنگی رژیم کی یف (علیه نیروهای روسی) کاملاً مستند است.

دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل به تازگی گزارشی درباره شکنجه اسیران جنگی روسی در اوکراین منتشر کرده است. بنا به این گزارش، فعالان حقوق بشر با ۴۴ اسیر جنگی روسی که از ۱ دسامبر ۲۰۲۳ تا ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ در بازداشتگاه های اوکراین در مناطق دنپروپتروفسک، خارکیف، لووف، نیکولایف، سومی، وینیتسا و زاپروژیا نگهداری می شدند، ملاقات کردند.

کد خبر 6064390

دیگر خبرها

  • کرملین: همه عاملان جنایت‌های اوکراین باید مجازات ‌شوند
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • کنایه فلاحت پیشه به شورای نگهبان درباره ردصلاحیت‌ها
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟