Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین امیری سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی ، اظهار کرد: طی پنج ماهی که اردوی تیم ملی پاراتیراندازی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است در این مدت ورزشکاران تمرینات خود را متوقف نکرده‌اند و با برنامه تمرینی که به آن‌ها ارائه می‌شود سعی کرده‌اند آمادگی خود را حفظ کنند. البته یکنواختی تمرینات و نبود برنامه اردویی و مسابقات تیراندازان را دچار خستگی مضاعف کرده و از نظر روانی شرایط خوبی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: متاسفانه، چون تیراندازان بدون نظارت مربی تمرینات خود را در منزل پیگیری می‌کنند اگر ایرادی نیز در تکنیک و تاکتیک خود داشته باشند این ایرادات نهادینه می‌شود و رفع آن‌ها در کوتاه مدت امکان پذیر نیست؛ بنابراین امیدوارم مسوولین در این زمینه تدابیری بیندیشند تا تیراندازان به خاطر تعطیلی طولانی مدت اردو‌ها متزلزل نشوند.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی تصریح کرد: طبق برنامه‌ای که به فدراسیون جانبازان و معلولان ارائه کردم از آن‌ها درخواست کرده بودم که از مرداد اردو‌های استعدادیابی به صورت هدفمند هر ماه به مدت ۴ روز تا اسفند برگزار شود تا جوانان مستعد را برای حضور در پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۲ شناسایی کنیم، اما متاسفانه هیچ پاسخی دریافت نکردم.

امیری اظهار کرد: ما نباید زمان را به راحتی از دست بدهیم در حال حاضر بسیاری از کشور‌ها تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و ما همچنان منتظر بهبود شرایط هستیم. تیراندازی رشته‌ای است که می‌توان با فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اردو‌ها را برگزار و ورزشکاران را کنترل کرد، اما نمی‌دانم چرا کمیته ملی پارالمپیک در این زمینه اقدامی انجام نمی‌دهد.

وی در پایان گفت: درست است تیراندازان تمرینات خود را به صورت خشک انجام می‌دهند، اما چون نظارتی بر عملکرد آن‌ها وجود ندارد و اصلاح تکنیک به درستی انجام نمی‌شود، این وضعیت شرایط خوبی را برای تیراندازان رقم نمی‌زند و این مساله در درازمدت به دلیل نهادینه شدن ایرادات به ضرر ورزشکار خواهد بود.


    منبع:ایسنا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم ملی پاراتیراندازی پارسی خبر حسین امیری تمرینات خود اردو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گارانتی‌های خودروهایی که به راحتی باطل می شوند

به گزارش همشهری آنلاین، البته در شرایطی که خدمات گارانتی خودرو برای بسیاری از برندهای بین‌المللی امروزه حتی جنبه‌ای رقابتی دارد و برخی شرکت‌ها می‌کوشند با ارائه بهترین پیشنهادات در گارانتی، نظر مشتریان بیشتری را جلب کنند، در ایران وضعیت جور دیگری است.

شاید شما هم ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی وایرال شده و در آن راننده‌ای که ماشینش را بعد از یک‌ماه از خرید برای تعمیر دنده به نمایندگی برده بود و کارشناس، به‌دلیل استفاده از کف پوش در خودرو، به صاحب خودرو گفته بود که گارانتی لغو شده است را دیده باشید.

ماجرا این است که وضعیت گارانتی خودرو هم مانند همه جنبه‌های دیگر صنعت خودروسازی بومی، منحصربه‌فرد و صدالبته دور از انتظار است که اگر با آن آشنایی کامل نداشته باشید، می‌تواند هر خریدار خودرو صفر کیلومتری را به دردسر بیندازد. در واقع برخی از خریداران خودرو در ایران فکر می‌کنند که داشتن گارانتی به این معناست که شرکت سازنده، تمام هزینه‌ها و ایرادات فنی خودرو را حتی بعد از فروش بر عهده می‌گیرد، درحالی‌که در واقع چنین نیست و گارانتی خودرو در ایران قوانین و شرایط بسیار پیچیده و عجیبی دارد.

بیشتر بخوانید: راننده های تقلبی! تصادف نکنید، ایربگ گران است! خودروها ایمن می‌شوند؟

مثلا یکی از عجیب‌ترین دلایل ابطال گارانتی خودرو در ایران، نصب روکش صندلی برای خودروهایی است که ایربگ جانبی دارند یا تنظیم آنها به‌صورت برقی است. این موضوع باعث می‌شود تا گارانتی صندلی‌های خودرو لغو شود؛ چراکه بیشتر روکش صندلی‌های بازار، استاندارد ایربگ ندارند و در نتیجه می‌توانند از تنظیم ساده و راحت صندلی جلوگیری کنند.

یا اینکه نصب کف‌پوش یا زیرپایی سه‌بعدی برای ماشین‌تان نصب کنید. از نظر خودروسازان داخلی، این زیرپایی‌ها به‌دلیل ضخامت بالایی که دارند ممکن است مانع از فشار دادن پدال کلاچ به‌طور کامل شوند و همین مسئله می‌تواند به خرابی گیربکس ختم شود. پس درصورت استفاده از این کفپوش‌ها، گارانتی سیستم گیربکس خودروهای دنده‌دستی باطل خواهد شد.

علاوه بر اینها دودی‌کردن شیشه‌ها که از نظر قانونی ممنوع است، نصب سیستم‌های صوتی و تصویری یا دزدگیر غیراستاندارد که می‌تواند به سیم‌کشی خودرو آسیب بزند در کنار هر نوع دستکاری فنی در خودرو از دیگر دلایلی است که می‌تواند گارانتی را باطل کند.

بنابراین اگر ماشین صفر خریدید، اول اینکه برای هرگونه تغییر در سیستم‌های خودرو، حتما به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنید و دوم اینکه با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای خودرو، از مدت زمان گارانتی و شرایط ابطال آن آگاه شوید تا بعدا متضرر نشوید.

کد خبر 845831 برچسب‌ها خدمات پس از فروش خبر مهم خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • افزایش ۵۹درصدی غرق شدگی‌ها در فروردین امسال
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است
  • ساره جوانمردی با فرزندش به جام جهانی کره می‌رود
  • گارانتی‌های خودروهایی که به راحتی باطل می شوند
  • طولانی ترین مسیرهای ریلی جهان؛ از آمریکا تا روسیه!
  • (ویدئو) شکستن رکورد جهانی طولانی‌ترین ماراتن شطرنج