Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@11:22:20 GMT

کرونایی‌های استقلال دقیقا چند نفرند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۴۴۹۰

کرونایی‌های استقلال دقیقا چند نفرند؟

به گزارش افکارنیوز،

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد اتفاقاتی که طی چند روز گذشته مطرح شده است، بیان کرد : طی دو روز گذشته با دوستان در سازمان لیگ مفصل حرف زدم و چند سوال داشتم که متاسفانه نتواستم جوابی بگیرم. سوالم این بود که این 25 درصد بر چه مبنایی اعلام شده است؟ سوال بعدی ام این است که اگر سرمربی و 2 دستیارش کرونا بگیرند آن تیم چطور باید تمرین کند؟

اخبار ورزشی- وی که با برنامه شبهای فوتبالی صحبت می کرد در خصوص تعداد دقیق کرونایی‌های استقلال گفت: تعداد دقیق و آنهایی که کارت بازی دارند 8 نفر از بازیکنان و یک پزشک ما کرونا گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا هم قرار است از اعضای کادر فنی تست گرفته شود. نمی‌دانم بقیه بازیکنان هم که تستشان منفی شده الان کرونا دارند یا خیر چون قبلا که از همه تیم تست گرفتیم هیچکس کرونا نداشت ولی دیروز تست‌ها مثبت بود.

رمضانی با اعلام این موضوع که از شب بازی با سایپا این اتفاقات نمایان شد، عنوان کرد: بعد از مشاهده اتفاقات از پزشک تیم خواستیم قبل از بازی با پارس جنوبی حتما از بچه‌ها تست بگیرند. ما اگر می‌خواستیم ناجوانمردانه عمل کنیم اصلا تست نمی‌گرفتیم و به جم می رفتیم. ساعت 5:40 صبح جواب تست‌ها را گرفتم و خواب از چشمانم افتاد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود در سازمان لیگ با سهیل مهدی دچار چالش و بحث و جدل شده است عنوان کرد: من عادت ندارم دروغ بگویم، ولی یکسری اتفاقات افتاد. ما خیلی مسائل را پیش بینی و اعلام کردیم ولی ترتیب اثر داده نشد. ما بارها گفتیم بازی با فولاد در وضعیت قرمز برگزار می‌شود ولی کسی توجه نکرد.

سرپرست استقلال در خصوص ناراحتی پارس جنوبی از عدم سفر به جم گفت: همه چیز ما فوتبال نیست، شاید آنها حق دارند که برای باشگاه خود تلاش کنند ولی صحبت های آنها از انصاف به دور است. مهم این است که همه کمک کنیم تا مشکل حل شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سایپا سازمان لیگ استقلال سازمان لیگ فوتبال تست کرونا مبتلایان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس فقط برای برد می‌آید

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس با یک امتیاز فاصله نسبت به استقلال جدی‌ترین تعقیب کننده صدر نشین در لیگ برتر است. هواداران این تیم تهرانی خیلی به تکرار اتفاقات فصل قبل امیدوارند. فصل قبل پرسپولیس سال ۱۴۰۱ را با شکست خانگی مقابل سپاهان تمام کرد، اما با شروع سال ۱۴۰۲ هر هفت مسابقه باقیمانده خود را برد تا با استفاده از لغزش حریف برابر ملوان قهرمان شود. حالا دوباره تاریخ تکرار شده و از الان ۷ بازی دیگر فرصت برای قهرمان لیگ بیست و سوم باقیست تا با کسب حداکثر امتیازات، جام را بالای سر ببرد. پرسپولیسی‌ها قبلاً این کار را کرده‌اند، اما دلیلی دیگر هم برای امید به تکرار آن دارند.

در هشت بازی که از دور برگشت لیگ بیست و سوم گذشته پرسپولیس با مربی برزیلی خود - که در پایان دور رفت جانشین یحیی گل محمدی شد - بیشترین پیروزی را در میان تیم‌های لیگ برتری به نام خود زده و با شش برد از ۸ مسابقه صدرنشین جدول دور برگشت است.

سپاهان و ذوب آهن هنوز یک بازی معوقه دارند، اما هیچ کدام از این دو تیم با بردن دربی برگشت اصفهان خطری برای رکورد پرسپولیس نخواهند بود، چرا که ذوب آهن در هشت بازی دور برگشت تنها یک برد دارد و سپاهان ۲ برد!

در هشت بازی ابتدایی دور برگشت و بعد از پرسپولیس با ۶ پیروزی، استقلال با ۵ برد رکورددار است. ملوان ۴ برد دارد و تیم‌های گل گهر، شمس آذر، استقلال خوزستان، پیکان و تراکتور هر کدام ۳ پیروزی دارند.

تیم‌های مس، هوادار، آلومینیوم و سپاهان هر کدام با ۲ برد در رتبه بعدی هستند و فولاد، نساجی، ذوب آهن و صنعت نفت نیز هر کدام یک بار طعم پیروزی را در دور برگشت چشیده‌اند.

تفاوت بزرگ دور رفت با دور برگشت در تعداد برد‌ها این است که دور رفت با وجود آسان‌تر بودن بازی‌ها، استقلال خوزستان در پایان هفته هشتم هیچ پیروزی نداشت، اما در دور برگشت هر ۱۶ تیم لیگ برتری در همین بازه زمانی ۸ مسابقه، حداقل یک برد را در کارنامه دارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • موشک‌های ایران دقیقاً چه نقاطی را هدف گرفته بود؟
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • روزبه چشمی به ۲۰۰ بازی برای استقلال رسید
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید