Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@04:27:33 GMT

تیم مطرح لندنی مشتری کاوه رضایی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۴۵۴۳

تیم مطرح لندنی مشتری کاوه رضایی شد

 شنیده می‌شود کاوه رضایی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال کلوب بروژ بلژیک، به تازگی پیشنهادی از سوی یکی از تیم‌های مطرح انگلیسی حاضر در شهر لندن دریافت کرده است.

گفته می‌شود رضایی فعلا در حال بررسی این پیشنهاد است تا در نهایت تصمیم خود را بگیرد. هنوز مشخص نیست که مبلغ پیشنهادی به رضایی و تیم مورد اشاره کدام تیم است، اما این تیم در لیگ جزیره حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضایی چندی پیش از سوی سرمربی تیم کلوب بروژ در فهرست مازاد این تیم قرار گرفت و به همین علت باید به فکر انتخاب یک تیم جدید باشد. او در نیم‌فصل به صورت قرضی از بروژ به شارلروا بازگشت و همین باعث شد تا بتواند دوباره به روز‌های اوج خود برگردد و حالا هم مشتریان جدید پیدا کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کاوه رضایی پارسی خبر تیم فوتبال کلوب بروژ بلژیک تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش‌بس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای از ارائه پاسخ خود به طرح پیشنهادی آتش‌بس خبر داد.

جنبش حماس اعلام کرد: پاسخ خود را به پیشنهادی که روز دوشنبه گذشته دریافت کردیم به میانجیگران مصری و قطری ارائه دادیم.

در ادامه بیانیه حماس آمده است: ما بر پایبندی به خواسته‌های خود در خصوص برقراری آتش‌بس دائم، عقب‌نشینی ارتش اشغالگر از تمامی نوار غزه، بازگشت آوارگان، افزایش کمک‌ها و آغاز بازسازی نوار غزه تاکید می‌کنیم.

همچنین جنبش حماس آمادگی خود برای امضای توافق جدی و واقعی برای مبادله اسیران میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

کد خبر 6077063

دیگر خبرها

  • ۷ برد و ۳ تساوی؛ عملکرد شگفت‌انگیز استون ویلا در ۱۰‌ بازی اخیر خود در زمین تیم‌های لندنی
  • راهکار‌های کلیدی افزایش فروش با هوش مصنوعی
  • پیشنهاد سه مرحله‌ای حماس برای آتش بس دائمی در غزه
  • چراغ این حجره صندوق سازی هنوز روشن است
  • استقلال بدون مشتری روی دست دولت!
  • پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش‌ بس
  • پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش‌بس
  • یک باشگاه پرتغالی مشتری کریستیانو رونالدو شد
  • 8 گام در طراحی نقشه سفر مشتری
  • کریستیانو رونالدو مشتری پیدا کرد