Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان ارائه گزارش وزیر امور خارجه، اظهار داشت: بنا به بند 8 اصل 43 قانون اساسی باید از سلطه بیگانه بر اقتصاد کشور جلوگیری شود که شاخص موفقیت این بند تاثیر قیمت دلار و ارزهای خارجی بر معیشت مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئول مستقیم دلار 20 تومانی تا حد زیادی وزارت خارجه است، بیان کرد: میزان تسلط دلار بر معیشت و اقتصاد کشور از 7 سال پیش بیشتر و شرایط بدتر شده و معاونت اقتصادی وزارت خارجه نیز بسیار ضعیف عمل کرده است.

شریعتی در ادامه گفت: آمریکا ابرقدرت نیست ولی شما آمریکا را به طمع انداختید تا زانوی خودش را بر گلوی معیشت مردم بگذارد.

وی افزود: اگر آمریکا اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد چرا شما در آمریکا گفتید که اگر با ما توافق نکنید رقیب ما در ایران حاکم می شود آیا این بیان شما نبود؟ آیا این التماس رأی به آمریکا نبود؟

شریعتی ادامه داد: در منطقه دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه چیکار کرده، در تمام قراردادهای انرژی منطقه ما محکوم شده ایم. در کرسنت امارات، ترکیه و ترکمنستان. قرارداد گازی ما با پاکستان و هند به کجا رسید، چرا همه ظرفیت های کشور را به آمریکا پیوند زدید و از منطقه غافل شدید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت خارجه اقتصاد مجلس شورای اسلامی مالک شریعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898223

دیگر خبرها

  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند
  • سخنگوی وزارت خارجه : آمریکا در ۳ هفته اخیر پیام‌های متعددی را از کانال‌های مختلف دیپلماتیک به ایران ارسال کرد
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه