Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه ذوب‌آهن در تصمیمی عجیب لوکا بوناچیچ را به‌عنوان سرمربی تیمش انتخاب کرده و حالا خطر سقوط به لیگ برتر این تیم را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه‌های عجیب و غریب لیگ برتر فوتبال است. در نیم‌فصل اول نتایج این تیم با علیرضا منصوریان خوب نبود و نهایتاً این مربی جای خود را به میودراگ رادولوویچ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آمدن این مربی اهل مونته‌نگرو افت سبزپوشان اصفهانی تا حدود زیادی برطرف شد اما با شیوع ویروس کرونا این مربی از ایران رفت.

مسئولان باشگاه ذوب‌آهن در حفظ رادولوویچ ناتوان نشان دادند و احتمالاً پرونده‌ای شکایتی در فیفا برای این باشگاه تشکیل دهند. در شرایطی که به نظر می‌رسید تا پایان فصل سرمربی جدیدی برای ذوب‌آهن انتخاب نشود و این تیم با مربیان اصفهانی به کار خود ادامه دهد، در اقدامی عجیب لوکا بوناچیچ جانشین رادولوویچ شد. البته وقتی یک واسطه که پیش از این در باشگاه پرسپولیس در استخدام مربی و بازیکن خارجی حواشی زیادی برای سرخ‌پوشان ایجاد کرد، سر از هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن درمی‌آورد خیلی هم نباید از استخدام لوکا بوناچیچ تعجب کرد.

مربی کروات تیم ذوب‌آهن اصلاً مورد تأیید شاگردانش نیست و محبوبیتی در رختکن تیمش ندارد. شکست 4 بر یک خانگی مقابل پیکان قعر جدولی فقط یک اتفاق نبود. از این جهت که خبرهای خوبی از این تیم به گوش نمی‌رسد. سبزپوشان اصفهانی بوناچیچ را چندان قبول ندارند و به نظر می‌آید آن طور که باید دل به کار نمی‌دهند. شاید برای آن‌ها هم عجیب بود که مدیریت باشگاهشان به یکباره این مربی را جایگزین رادولوویچ کند. 

بوناچیچ سال‌هاست در هر تیمی چه در ایران و چه در خارج از کشورمان مربیگری کرده، کارنامه ضعیفی از خود به جای گذاشته است. در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور اصلاً مساعد نیست و قیمت ارز روز به روز بالاتر می‌رود، نیازی نبود باشگاه ذوب‌آهن بخواهد دلارهای زیادی را صرف این مربی کروات کند. انتقالی که فقط سودش در جیب یک واسطه‌ رفت و چه بسا اگر فکری به حال تیم ذوب‌آهن نشود این تیم به لیگ دسته اول آزادگان سقوط کند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: ذوب آهن لوکا بوناچیچ میودراگ رادولوویچ باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد خوانساری در این سفر، با هدف ارزیابی مشکلات و چگونگی تسریع در توسعه پروژه فیبر نوری استان بوشهر، با استاندار، مدیران و پیمانکاران این طرح دیدار کرد.

در این دیدار مقرر شد، طی برگزاری جلسه‌ای مشترک با شهرداری‌ها، چالش‌های موجود پیرامون انعقاد و اجرای قرارداد‌ها برطرف شود و اپراتور‌ها نیز برنامه به‌روزرسانی شده خود را ارائه کنند.

مدیر معین پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌های استان بوشهر، ضمن بررسی‌های میدانی وضعیت پیشرفت پروژه، از شهر کنگان و منطقه یک بوشهر نیز بازدید کرد. با هماهنگی میان مدیران ارشد شهر کنگان و اپراتور مقرر شد تا حداکثر ۶۰ روز آینده ۴۰ کیلومتر حفاری فیبر نوری کنگان کامل می‌شود.

این گزارش حاکی است، اهمیت اجرا و توسعه شبکه فیبر نوری در سال جدید، در حدی است که در قانون بودجه سال جاری، تمهیداتی برای تحقق این مهم در نظر گرفته شده است. طبق بند پ تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۳، شهرداری‌های سراسر کشور و وزارت راه و شهرسازی مکلف هستند مجوز حفاری و نصب تجهیزات در معابر شهری و معابر خارج از شهر را حداکثر پانزده روز پس از دریافت تقاضای اپراتور معرفی شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با رعایت شرایط و ضوابط و تعرفه‌های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه کنند.

با تلاش‌های صورت گرفته در سطح کشور، تا کنون، اجرای پروژه فیبر نوری در ۴۳۰ شهر کشور آغاز و یا نهایی شده و بیش از ۷ هزار کیلومتر مورد حفاری قرار گرفته است که ۷ میلیون خانوار را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

گفتنی است، با انجام موفق پروژه فیبر نوری در سراسر کشور، سرعت اینترنت به صورت صد برابری افزایش پیدا می‌کند و امکان دسترسی سریع‌تر، ایمن‌تر و پایدارتر به اینترنت برای مشترکان فراهم می‌شود. از مزایای دیگر استفاده از فیبر نوری، دسترسی عادلانه مردم به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت با کیفیت در سراسر کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه تولید طلا در پی حراج شمش در مرکز مبادله
  • به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • دوحه: باید مانع حمله احتمالی به رفح شویم
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!