Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ اهالی روستای کاهدونکی از توابع بخش زیلایی شهرستان مارگون از مسئولان می‌خواهند برای احداث جاده فرعی روستا و تامین آب شرب پایدار تدبیری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، روستاهای بخش محروم زیلایی از توابع شهرستان مارگون با داشتن بیش از 10 هزار جمعیت هنوز از داشتن برخی زیرساخت‌ها و امکانات اولیه از جمله جاده ارتباطی مناسب محروم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان| قصه پرغصه بی‌آبی "نگور" کی به پایان می‌رسد؟محرومیت‌زدایی ورزشی در روستاهای مرزی کردستان / نوجوانان به آرزوی دیرینه خود رسیدندگام بلند قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در گیلان؛ شعار «جهش تولید» عملیاتی می‌شود

اهالی «کاهدونکی» یکی از روستاهای بخش زیلایی نسبت به عدم زیرسازی و آسفالت جاده فرعی روستای خود از مسئولان راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلایه دارند و می‌گویند با اولین بارش دیگر تردد در این مسیر سخت می‌شود.

یکی از اهالی روستای 100 خانواری کاهدونکی می‌گوید: این روستا در زمینه ارائه خدمات از جمله راه مواصلاتی، بهداشت و آب شرب وضعیت مناسبی ندارد و دانش آموزان دوره متوسط اول و دوم باید مسیر 4 کیلومتری به روستای ماشمی را را روزانه در تردد باشند در حالی در زمستان با سختی همراه است.

انتهای پیام/541/ش

R41452/P/S6,69/CT16 واژه های کاربردی مرتبط محرومیت زدایی بیشتر بخوانید... امام جمعه کرمان: بخشی از محرومیت‌های استان کرمان را می‌توان با زکات از بین برد گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از محرومیت یک محله ۳۰ هزار نفری/ بی‌مهری‌ به شهرک "مهرگان" شیراز تمامی ندارد کهگیلویه و بویراحمد| ۸ پروژه محرومیت‌زدایی در بخش محروم لوداب افتتاح شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرومیت زدایی محرومیت زدایی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: این کمک هابه ارزش ۵۰ میلیارد ریال توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و مساعدت قرارگاه شهید فولادی توزیع شده است.

سرهنگ علی اکبر جعفری افزود: این کاروان شامل ارزاق عمومی، آرد، اسباب بازی، پتو، روفرشی، لوازم بهداشتی، سبد کالا، البسه ورزشی، آب معدنی، پلاستیک ضخیم پوششی، انواع کنسروجات، کفش و دمپایی به مدت سه روز در هفت روستا از مناطق دشتیاری، بمباسری، نوبندیان و توابع بین آسیب دیدگان از سیل توزیع شد.
معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بیان کرد: به زودی پس از فروکش کردن آب‌های سطحی کار ارزیابی خسارات برای ترمیم و مرمت و بهسازی منازل و سرویس‌های بهداشتی و ترمیم و ایجاد آب بند جدید و موارد عمرانی در دستور کار و برنامه قرارگاه قدس قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • بازدید مسئولان از طرح های عمرانی مارگون
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • تنبیه شهرک‌نشین صهیونیست که قصد اهانت به پرچم فلسطین را داشت
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان