Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید جعفری‌کرهرودی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزو: هشت پروانه اکتشاف و ۱۳ گواهی کشف امسال در حوزه فعالیت‌های معدنی این استان صادر شد.

وی ادامه داد: همچنین ۱۰ پروانه بهره‌برداری معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۱۴ میلیارد ریال امسال در استان مرکزی صادر شد که ۵۷ فرصت شغلی جدید را به دنبال دارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ظرفیت استخراج پروانه‌های بهره‌برداری معادن استان در سال جاری را ۲۲۶ هزار تن عنوان کرد و اظهار داشت: ظرفیت قطعی معادن این استان نیز سه‌ میلیون ۱۳۶ هزار تن ارزیابی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جعفری کرهرودی ارائه فرصت مناسب برای راه اندازی معادن، رفع اختلاف معادن با دستگاه‌های اجرایی، ابقای پروانه‌های اکتشاف دارای ۵۰ درصد پیشرفت و تشکیل کارگروه‌های مختلف برای بازدید از معادن را از مهمترین برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سال جاری عنوان کرد.
۵۸۰ معدن دارای پروانه بهره برداری با ظرفیت استخراج ۲۵ میلیون تن و ذخیره قطعی یک هزار و ۳۳۶ میلیون تن با اشتغال چهار هزار و ۴۰۲ نفر و سرمایه گذاری چهار هزار و ۲۴۷ میلیارد ریال در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی تولید داخلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی تولید داخلی وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی تولید داخلی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

عادل شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

بیشتر بخوانید؛ صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر

خلیل قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان