Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@09:07:21 GMT

زنیت با دیل سردار آزمون قهرمان لیگ روسیه شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۴۶۸۴

دومین قهرمانی متوالی زنیت سن‌پترزبورگ در لیگ برتر روسیه با گل‌های سردار آزمون حاصل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، یکشنبه شب تیم زنیت سن‌پترزبورگ در بازی سرنوشت‌ساز هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال روسیه در زمین تیم کراسنودار به میدان رفت و میزبانش را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کرد.

سردار آزمون (۵ و ۵۲)، آرتم جیوبا (۴۵ - پنالتی) و سوتورمین (۷۲) چهار گل زنیت را وارد دروازه کراسنودار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوتکین هم در دقایق ۲۹ و ۵۰ زننده دو گل کراسنودار بود. مهاجم ایرانی تیم زنیت در دقیقه ۶۶ این مسابقه تعویض شد و از زمین بیرون رفت ولی کارش را قبل از خروج از زمین کرده بود.

تیم زنیت با کسب این پیروزی در چهار هفته باقیمانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر روسیه به عنوان قهرمانی رسید. این دومین قهرمانی متوالی زنیتی‌ها در لیگ برتر روسیه است. در جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه تیم زنیت سن‌پترزبورگ با ۶۲ امتیاز صدرنشین است. تیم‌های لوکوموتیو مسکو (۴۹ امتیاز) و کراسنودار (۴۵ امتیاز) هم در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمدعلی کامفیروزی سایت غنی سازی نطنز احمد متوسلیان پرونده اکبر طبری زنیت سردار آزمون تابناک ورزشی محمدعلی کامفیروزی سایت غنی سازی نطنز احمد متوسلیان پرونده اکبر طبری لیگ برتر روسیه تیم زنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد

به گزارش قدس آانلاین، بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج در بخش مردان روزهای ۲۳ تا ۲۸ فروردین‌ماه با حضور ۹ تیم از ۶ استان و هم‌چنین باحضور چهار استاد بزرگ، سه استاد بین‌المللی، چهار استاد فیده و دو کاندیدا استاد فیده در شاکله اعضاء تیم‌ها در محل سالن فدراسیون شطرنج با سرداوری کاوه هنری داور بین‌المللی، جانشین سرداوری داوران بین‌المللی آرمان علیپور و شیرین مرادی و مسئول پخش زنده امیر افتخاری داور ملی و با مجموع جوایز ۲۵۰ میلیون تومانی برگزار شد.

تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز تیمی قهرمان شد و تیم‌های پیکار افکار لرستان با امتیاز ۱۳ امتیاز و باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز) با ۱۱ امتیاز به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی لیگ را به دست آوردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • قهرمان در لیگ‌های بزرگ جهان چگونه انتخاب می‌شود
  • سردار آزمون در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • سردار در رم قهرمان بوندسلیگا شد!