Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با همراهی معاونین تعاون و کارآفرینی و اشتغال این اداره کل از شرکت تعاونی های نگین پیچ کویر، پرچ نگین و میاچ(مرغ یک ایوان چکاوک) شهرستان گرمسار بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کلتعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان، اسماعیل غنیان در حاشیه بازدید از این طرحهاگفت: اجرای طرحهای اشتغالزایی در روستاها عاملی برای جلوگیری از مهاجرت روستاییانو ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با اجرای طرححمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، 256میلیارد تومانتسهیلات به استان ابلاغ شده که تاکنون بیش از 233میلیاردتومان آن پرداخت شدهاست.
غنیان هدف از حضور در محلفعالیت شرکت‌ها و بازدید از طرح‌های اقتصادی که تأمین نیازهای اعتباری و مالی آناناز محل طرح اشتغال روستایی صورت گرفته است را از چند جنبه مهم دانست که ازجمله اینموارد به بررسی میزان اثربخشی و تأثیرگذاری تسهیلات بر شکل‌گیری، بهره‌برداری وفعالیت کسب‌وکار از حیث تولید و اشتغال، حصول اطمینان از درستی و سلامت فرایندتشکیل تا تصمیم‌گیری در کمک به پیاده‌سازی و اجرای یک طرح اقتصادی و همچنین انعکاسصحیح و دقیق و مستند از موفقیت در اجرا و پیاده‌سازی یک طرح اقتصادی جهت تنویراذهان مردم که به‌عنوان مطالبه به‌حق آنان محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند، رایگان بیمه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسماعیلی از اجرای طرح بیمه رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند و بیشتر در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: زنان خانه‌دار روستایی و عشایری که تاریخ تولد فرزند سوم و به بالای آنها از یکم فرورین سال۱۳۹۶ به بعد است تا ۳۱ فروردین ماه فرصت دارند برای بیمه کردن خود و بهره‌مندی از مزایای بیمه اجتماعی اعم از بازنشستگی، از کارافتادگی، بازماندگان متوفی و نقل و انتقال سوابق، بصورت رایگان اقدام کنند.

وی افزود: این قانون شامل زنان ساکن مناطق روستایی و عشایری است و از طریق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اعمال می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اصفهان تصریح کرد: در این مرحله، مادرانی دارای سه فرزند به بالا با مراجعه به سایت www.roostaa.ir و ورود به بخش «ثبت نام مادران روستایی و عشایری (غیرشاغل)» می‌توانند ثبت نام کنند.

اسماعیلی با اشاره به تکمیل فرایند ثبت‌نام متقاضیان پس از استعلام از ثبت احوال، گفت: اولویت تکمیل ثبت نام با مشمولانی است که منطبق بر فراخوان، شرایط لازم را احراز و زودتر اقدام به ثبت نام کرده باشند.

وی ادامه داد: حق بیمه مادران غیرشاغل روستایی و عشایری توسط دولت پرداخت خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق موسسات کارگزاری یا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق ثبت نام کنند.

این اقدام در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صورت می‌گیرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند، رایگان بیمه می‌شوند
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • ۱۱ بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌ روغنی از کشاورزان مهرانی
  • خریداری ۱۰۰ تن دانه‌های روغنی از کشاورزان مهرانی