Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با مدیران شرکت ژئوفیزیک دانا با اشاره به نقش و اهمیت اجرای این پروژه ها در توسعه و اشتغال استان ایلام اظهار داشت: این پروژه که زمینه ساز فاز ۲ پالایشگاه گاز استان است در مرحله اول بیش از ۴۵۰ اشتغال ایجاد کرد که در فاز دوم در میادین نفتی بیجار و دلاوران از سومار تا صالح آباد در مرحله مقدماتی ۴۰۰ نفر و در پیک کاری نیز بالغ بر ۸۰۰ نفر اشتغالزایی در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی چند سال گذشته تحرک بسیار خوبی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان اتفاق افتاده است که نویدبخش روزهای خوب در این صنعت مهم است.

استاندار ایلام با اشاره به وضعیت اشتغال استان ایلام یادآور شد : اگر چه در مجموع وضعیت بیکاری استان از نرخ بیکاری ۱۷.۶ در سال ۹۱ به ۸.۳ در سال ۹۸ تعدیل یافته است اما هنوز آمار جوانان و تحصیل کردگان بیکار استان بالاست و در این زمینه باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مدیران شرکت ژئوفیزیک دانا به عملیات اجرایی پروژه لرزه نگاری دانان در مناطق دهلران و آبدانان نیز اشاره کرد و گفت: در این مناطق شرکت دانان وابسته به صندوق بازنشستگی وزارت نفت با سرمایه گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه اکتشاف و استخراج میادین نفتی و گازی مشغول بکار است و در این پروژه نیز برای ۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

استاندار ایلام افزود: همچنین به زودی در حوزه اکتشاف نفت و گاز یک پروژه لرزه نگاری دیگر در مناطق بیم دره شهر ایلام و کوهدشت لرستان عملیات اکتشاف و بهره برداری از میادین نفتی و گازی آغاز می شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اقدامات و فعالیت های خوب صورت گرفته در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی استان تاکید کرد: امیدواریم مجموعه این فعل و انفعالات در حوزه انرژی سبب تولید و اشتغال بیشتر و در نهایت منجر به توسعه استان شود و برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی وزارت نفت سکوی گازی بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی وزارت نفت سکوی گازی بیجار استانداری ایلام ایلام قاسم سلیمانی دشتکی وزارت نفت سکوی گازی بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه، ۳۰۱ پروژه و بیش از شش هزار میلیارد مصوبه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری و آخرین وضعیت پروژه‌های آن امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و مدیران مرتبط برگزار شد.

سعید هژبری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این جلسه سفر رئیس‌جمهور به ایلام را دارای خیر و برکت و آورده برای استان دانست و اظهار کرد: اتمام پروژه‌های سفر و تحقق مصوبات در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی افزود: سفر اول آیت الله رئیسی به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه، ۳۰۱ پروژه و بیش از شش هزار میلیارد مصوبه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که دارای درصد پیشرفت بالایی است باید هرچه زودتر تکمیل شود که این مهم یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران در استان و در نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.

هژبری ادامه داد: مصوبات خوبی برای سفر دوم ریاست جمهوری پیش‌بینی و تنظیم شده، اما مصوبات دور اول سفر باید عملیاتی و پروژه‌ها اجرایی شده است و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مدیران باید به جزئیات پروژه‌های مرتبط با سفر اشراف کامل داشته باشند، تاکید کرد: مدیران پیگیر دریافت تخصیص، فعال شدن پروژه و اتمام آن‌ها باشند و نسبت به رفع موانع تحقق مصوبات اقدام کنند.

در این جلسه آخرین وضعیت مصوبات و پروژه‌های امور عشایری، راه و شهرسازی، اداره زندان‌ها، ورزش و جوانان، بنیاد شهید، جهاد کشاورزی، دانشگاه ایلام، دانشگاه پیام نور، آب منطقه‌ای، فنی و حرفه‌ای، راهداری، آبفا، دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد بررسی و تصمیمات لازم برای پیشبرد این پروژه‌ها اتخاذ شد.

کد خبر 747124

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • معرفی استاندار جدید مازندران