Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنیت سن‌پترزبورگ در دیداری که سردار آزمون نمایش بسیار خوبی داشت به پیروزی رسید و مقام قهرمانی لیگ برتر روسیه را در فاصله 4 هفته به پایان مسابقات به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم زنیت سن‌پترزبورگ در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه در خانه کراسنودار به برتری 4 بر 2 دست یافت تا قهرمانی‌اش را در این فصل از مسابقات در فاصله 4 هفته به پایان بازی‌ها مسجل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار سردار آزمون با زدن دو گل برای زنیت ستاره این تیم بود و یکی از عوامل کسب پیروزی بر کراسنودار نام گرفت. زنیت با 62 امتیاز قهرمانی در لیگ برتر روسیه را جشن گرفت و پس از این تیم لوکوموتیو مسکو با 49 و کراسنودار با 45 امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: سردار آزمون لیگ برتر روسیه کراسنودار زنیت سن پترزبورگ لیگ برتر روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هفته ۲۹ بوندسلیگای آلمان؛ قهرمانی تاریخی بایرلورکوزن

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از گلز، نتایج ادامه مسابقات به این شرح است:
دارمشتات ۰ - ۱ فرایبورگ 
بایرلورکوزن ۵ - ۰ وردربرمن (گل‌ها: ویکتور بانیفیس در دقیقه ۲۵ - پنالتی، گرانیت شاکا ۶۰، فلوریان ویرتز ۶۸، ۸۳ و ۹۰)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



در جدول بوندسلیگای آلمان، تیم بایرلورکوزن با ۷۹ امتیاز قهرمان زودهنگام فصل لقب گرفت و مجوز حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را در فصل آینده کسب کرد. تیم‌های بایرن مونیخ (قهرمان فصل قبل) و اشتوتگارت با ۶۳ امتیاز، ار بی لایپزیش و بوروسیا دورتموند با ۵۳ امتیاز دوم تا پنجم هستند. تیم لورکوزن هنوز در این فصل در بوندسلیگا شکست نخورده است. تیم لورکوزن نخستین بار قهرمان لیگ آلمان شد.

در پایین جدول تیم‌های ماینتس با ۲۶، اف ث کلن با ۲۲ و دارمشتات با ۱۴ امتیاز در رده‌های ۱۶ تا ۱۸ قرار گرفته اند. دو تیم آخر جدول به بوندسلیگای دو سقوط می‌کنند و تیم شانزدهم برای بقا در دسته اول باید با تیم سوم دسته دوم در پلی آف مصاف دهد.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • سردار در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • پایان هفته ۲۹ بوندسلیگای آلمان؛ قهرمانی تاریخی بایرلورکوزن
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • ضرر بزرگ سردار آزمون با قهرمانی لورکوزن
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند
  • سایه روشن‌های هفته بیست‌وسوم؛ تعقیب‌وگریز سرخابی‌ها در مسیر قهرمانی
  • لژیونر والیبالی که می‌خواهد همبازی سردار آزمون شود