Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@03:38:24 GMT

طرز تهیه چیزکیک آلبالو

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۵۲۱۴

طرز تهیه چیزکیک آلبالو

‌‌به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه چیزکیک آلبالو را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم لایه پنیری:

۶۰۰ گرم پنیر خامه‌ای
۱ پاکت خامه
۳ عدد تخم مرغ
۲ قاشق غذاخوری آرد
۲ قاشق غذاخوری نشاسته ذرت
۱ لیوان شکر‌
وانیل کمی
پوست لیمو تازه رنده شده (اختیاری)

مواد لازم لایه بیسکوییتی:

۲ بسته بیسکوییت سبوس‌دار
۱۰۰ گرم کره
۱ کاسه مغز بادام یا فندق خرد شده (اختیاری)

مواد لازم لایه آلبالویی:

۱/۵ لیوان آب کمپوت آلبالو
۱ لیوان آلبالو
۲/۵ قاشق نشاسته ذرت
۱ فنجان شکر

بیشتر بخوانید

طرز تهیه اسلایس سیب

طرز تهیه:

کف سینی گرد یا قالب کمربندی به قطر ۲۴ cm را کاغذ روغنی بیاندازید؛ و برای لایه زیری چیز کیک بیسکوییت‌ها را در غذاساز بریزید و پودر کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره‌ای که از قبل گرم و آب کرده اید و فندق خرد شده را روی بیسکوییت‌های پودر شده بریزید و باقاشق خوب با هم ترکیب کنید و کف قالب بریزید و پخش کنید و به کمک دست یا یک لیوان روی بیسکوییت‌ها را فشار دهید تا همه جای آن به طور مساوی صاف شود. بعد در یخچال بگذارید تا استراحت کند و خودش رو بگیرد.

برای درست کردن لایه پنیری، پنیر و خامه را در یک کاسه بریزید و با همزن بزنید. در این مرحله بقیه مواد را هم اضافه کنید و تخم مرغ‌ها را یکی یکی بشکنید و اضافه کنید و کمی هم بزنید و سپس تخم مرغ بعدی را اضافه کنید. در ضمن کرم را خیلی هم نزنید. مواد پنیری رو روی لایه بیسکوییتی بریزید و یکدست پخش کنید و در فری که از قبل گرم شده (در طبقه پایین آن، یک ظرف یا سینی پر از آب بگذارید تا روی چیز کیک هنگام پختن ترک نخورد) با دمای ۱۶۰ درجه و به مدت ۴۵ تا ۵۰ دقیقه تا زمانی که روی چیز کیک کمی سرخ شود بپزید و درب فر را اصلا باز نکنید و بعد از پختن و تمام شدن زمان پخت، ۲۰ تا ۲۵ دقیقه زمان بدهید تا فر با در بسته بماند و اگر کرم چیز کیک تکان نخورد پس پخته است.

برای درست کردن سس، کمپوت آلبالو (آب آلبالو) و آلبالو‌ها را در یک قابلمه متوسط ریخته و دیگر مواد را نیز اضافه کنید و تا زمانی که جوش میاید بپزید. بعد از اینکه سس سرد شد روی کرم پنیری بریزید. بعد از اینکه چیز کیک به دمای اتاق رسید در یخچال به مدت یک شب استراحت دهید و میل کنید.

منبع: banooyenemoone۲

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انواع کیک اضافه کنید چیز کیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی

مرضیه ابراهیمی، عضو هیئت علمی و استاد پژوهشکده سلول‌های بنیادی رویان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، درخصوص محصول پوستی پژوهشگاه رویان که حاصل یک فرآوری سلولی است، توضیح داد: محصول رویین گرفت (پوست دو‌لایه) و رویین شیت (پوست تکلایه) که به تازگی توسط محققان رویان در زمینه سلول‌های بنیادی تولید شده و در حال حاضر، مجوز‌های لازم را تا مراحل اولیه دریافت کرده است.

این پژوهشگر حوزه سلول‌های بنیادی به مزیت‌ها و کاربرد محصول اشاره کرد و ادامه داد: این پوست‌ها برای بیماران دچار سوختگی شدید و زخم‌های پوستی وخیم، کاربرد دارد.

وی افزود: این پوست‌ها بیشتر شبیه دِرم و اِپی‌دِرم هستند که درحال حاضر مرحله کارآزمایی بالینی فاز یک را با موفقیت پشت سرگذاشته و در حال بررسی مرحله کارآزمایی بالینی فاز ۲ است.

ابراهیمی با بیان اینکه کشور‌های معدودی در جهان پوست‌های تک‌لایه و دولایه را تولید کرده‌اند گفت: تکنولوژی شبیه‌سازی پوست، تنها در یک تا دو کشور در دنیا وجود دارد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه رویان اضافه کرد: درحال حاضر فقط کشور آمریکا و دو کشور اروپایی توانسته‌اند به‌صورت گسترده از این تکنولوژی استفاده کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کرم شکلاتی مخصوص فیلینگ انواع کیک و دسر 
  • کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی
  • چهاردهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • کشف اسرار جدید از ماه
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • تولید ابرخازن با ساندویچ کردن یک ژل بین دو لایه گرافن
  • بهترین و ساده ترین روش پاک کردن کنگر کوهی
  • سوپ جو دوسر بهترین گزینه برای وعده های کم کالری
  • نیمه رسانای طلایی ساخته شد