Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-16@14:31:08 GMT

با این شاهکارها رویتان می‌شود سر بلند کنید؟!

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۵۲۳۸

با این شاهکارها رویتان می‌شود سر بلند کنید؟!

روزنامه فرهیختگان در پاسخ معرکه‌گیری اخیر دبیر مجمع روحانیون نوشت:

جناب خوئینی‌ها! اگر در خصوص شرایط کشور واقعا نیت خیرخواهانه‌ای داشتید باید قبل از این نامه، دو نامه دیگر می‌نوشتید اول خطاب به خود و هم‌قطارانتان در مجمع روحانیون و حزب اتحاد ملت و کارگزاران سازندگی و ... و می‌گفتید حالا وقت آن است که به خاطر فریب مردم در این سال‌ها خاضعانه عذرخواهی کنیم و دوم خطاب به جناب روحانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم یادشان نمی‌رود که شما و رفقایتان در هر دوره قبل از انتخابات‌های ریاست جمهوری در بوق و کرنا می‌کردید که اگر به ما رای ندهید مملکت به چه تونل وحشتی می‌رود که بیا و ببین و بعد که رای می‌آوردید و ناکارآمدیتان جلوه‌گر می‌شد؛ فریاد کی بود کی بود ما نبودیم سر می‌دادید.

جناب خوئینی‌ها مردم یادشان نرفته در سال‌های پس از جنگ سه دولت از چهار دولت به طور کامل در اختیار شما و هم‌حزبی‌هایتان قرار داشته است. چرا عذرخواهی نمی‌کنید؟

آقای خوئینی‌ها بیایید در مورد شاهکار آخرتان یعنی دولت روحانی چند عدد را با هم مرور کنیم، می‌دانستید در این دولت قیمت ارز ۷ برابر شده است؟ می‌دانستید قیمت سکه و طلا ۶ برابر شده است؟ از برج و بارویتان در جماران خارج شده‌اید که بدانید مردم در بازار مسکن چه می‌کشند؛ می‌دانستید دولت تحت حمایتتان قیمت مسکن را به متری بیست میلیون رسانده است؟ می‌دانستید جناب روحانی و شرکا که با تکرار شما و رفقایتان در گعده‌های مجمع روحانیون کلیددار پاستور شدند کاری کرده‌اند که سن انتظار برای خانه‌دار شدن به 80 سال رسیده است.

جناب خوئینی‌ها! هاشم صباغیان می‌گوید اکبر گودرزی و رفقای رادیکالش که ماشه به پیکر شهید مطهری چکاندند شاگردان شما در مسجد جوستان بودند.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: خوئینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع طلاب و روحانیون یاسوجی در حمایت از عملیات «وعده صادق»+ تصاویر

جمعی از طلاب و روحانیون یاسوجی با برپایی تجمع خودجوش از انجام عملیات غرورآفرین وعده صادق توسط نیروهای مسلح ایران اسلامی تشکر و حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از طلاب و روحانیون شهر یاسوج عصر امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ با برپایی تجمع خودجوش در این شهر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت و مراتب تشکر خود را از نیروهای مسلح ایران برای حمله به رژیم اسرائیل ابراز کردند.

طلاب و روحانیون یاسوجی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار محاکمه رژیم غاصب و جعلی اسرائیل شدند.

کد خبر 744938

دیگر خبرها

  • کاربرد عجیب پلک که نمی‌دانستید!
  • تجمع طلاب و روحانیون یاسوجی در حمایت از عملیات «وعده صادق»+ تصاویر
  • تجمع طلاب و روحانیون در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی - مدرسه مروی
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد
  • بمباران اماکن نظامی صهیونیست‌ها سیلی محکمی بود
  • تجمع طلاب و روحانیون در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی - همدان
  • (تصاویر) تجمع طلاب و روحانیون در حمایت از حمله سپاه به اسرائیل
  • قدردانی روحانیون اهل سنت خراسان شمالی از پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی
  • دیدار خاتمی و موسوی خوئینی ها با کروبی و کلید خوردن انشعاب /واکنش امام خمینی به تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟
  • ادعای نگران کننده درباره قیمت ارز؛ قیمت دلار تا ۷۰ هزار تومان بالا می رود /یک جریان در حاکمیت به دنبال خالص‌سازی با اهداف میان مدت و بلند مدت است