Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ناپولی در هفته سی ام رقابت های سری آ مقابل رم به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال ناپولی بامداد امروز (دوشنبه) در هفته سی ام سری‌آ میزبان رم بود که با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

گل های شاگردان گتوزو در این بازی را به ترتیب کایخون(55) و اینسینیه(82) به ثمر رساندند. در مقابل برای جالوروسی در این بازی میخیتاریان(60) گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناپولی با این برد 48 امتیازی شد و با رم هم امتیاز شد ولی با تفاضل گل کمتر در رده ششم ایستاد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ناپولی رم پیروزی گتوزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم

سال 2012 در چنین روزی و از هفته سی و پنجم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2011/12، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که رئال مادرید با گل سامی خدیرا در نیمه اول از میزبان پیش افتاده بود،‌ بارسلونا در دقیقه 70 با گل الکسیس سانچز بازی را به تساوی کشاند. این گل اما پایان کار نبود و سه دقیقه بعد، کریستیانو رونالدو با پاس مسوت اوزیل بار دیگر برتری را به رئال مادرید هدیه داد. این بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسید تا اختلاف دو تیم در جدول به 7 امتیاز برسد. رئال مادرید نهایتا در این فصل با ثبت دو رکورد تاریخی کسب 100 امتیاز و به ثمر رساندن 121 گل در یک فصل،‌ به مقام قهرمانی دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا نیز با 91 امتیاز و 114 گل زده در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

دانلود (35.9MB)

دیگر خبرها

  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • امپولی ۱ - ۰ ناپولی/ فصل کابوس‌وار پارتنوپی ادامه دارد + فیلم