Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@15:23:37 GMT

۸ کشته در برخورد دو هواپیمای آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۵۲۷۴

۸ کشته در برخورد دو هواپیمای آمریکا

به گزارش افکارنیوز،

بر اثر برخورد دو هواپیما در نزدیکی دریاچه کوردالن در ایالت آیداهوی آمریکا هشت نفر جان باختند.

اخبار بین الملل-این حادثه حوالی ساعت دو عصر روز یکشنبه به وقت محلی رخ داد. اعتقاد بر این است که در جریان این حادثه هیچ یک از سرنشینان زنده نمانده باشند. با این حال تیم امداد و نجات به محل اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کلانتری منطقه کوتنای اجساد دو سرنشین پیش از آنکه در آب دریاچه غرق شوند، کشف شده اند، اما هنوز ۶ سرنشین دیگر که در میان آن‌ها کودک نیز بوده، مفقود هستند و احتمال می‌رود زنده نباشند.

سی ان ان گزارش داد هنوز علت وقوع این حادثه مشخص نیست و تیم تحقیقات بررسی‌های خود را آغاز کرده اند. سخنگوی اداره حمل و نقل هوایی فدرال به سی ان ان گفت که این سانحه به طور مشترک از سوی آژانس  در کنار هیئت ملی ایمنی حمل و نقل (NTSB) در حال بررسی است.

طبق گزارش فائا، یکی از هواپیما‌ها مدل سسنا ۲۰۶ با شش صندلی بود. مشخص نیست هواپیمای دیگری که با آن برخورد کرده از چه مدلی است. شاهدان بی شماری هنگام وقوع در صحنه بودند، زیرا این دریاچه یک مکان تفریحات تابستانی و قایقرانی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا غرق هواپیمای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی ۱۳ فروند هواپیمای مدرن اسرائیل/ تلفات و مجروحان بسیار زیاد است

فرارو- علامه سید ظفر عباس شمسی رئیس مجلس وحدت مسلمین بلوچستان پاکستان گفته است که زمان محو اسرائیل از صفحه فرا رسیده است.

به گزارش فرارو، علامه شمسی با بیان اینکه تعداد تلفات و مجروحان حمله ایران به اسرائیل زیاد است گفت: حمله ایران به اسرائیل ظالم، قاتل کودکان بی‌گناه فلسطینی و مادران و خواهران فلسطینی، اسرائیل ظالم را تکان داده است.

رئیس مجلس وحدت مسلمین بلوچستان با اشاره به بازتاب حملات موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در رسانه‌های بین المللی گفت که به گزارش بی بی سی، این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که این یک حمله بسیار گسترده و تاریخی به اسرائیل بود.

وی با بیان اینکه اسرائیل غاصب و آسمانش تا امروز با چنین وضعیتی مواجه نشده بود، افزود: این بزرگترین عملیات پهپادی و موشکی در تاریخ بود.

سید ظفر عباس شمسی گفته است که هرگز چنین حمله‌ای به اسرائیل غاصب صورت نگرفته بود. در نتیجه این حمله، گنبد آهنین به طور کامل از کار افتاد. در حالی که تعداد تلفات و مجروحان بسیار زیاد است و اکثر آن‌ها سربازان اسرائیل غاصب هستند.

عالم برجسته پاکستانی گفت: ۱۳ فروند هواپیمای مدرن اسرائیل سوخته و خاکستر شده است، افزود: زمان آن فرا رسیده است که اسرائیل غاصب از روی زمین محو شود.

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • نابودی ۱۳ فروند هواپیمای مدرن اسرائیل/ تلفات و مجروحان بسیار زیاد است
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • پای اف بی آی به پرونده پل بالتیمور باز شد