Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید قاضی مغربی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از بازسازی 10 دستگاه واگن قطار برای شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء تا 20 دی ماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در آخرین روزهای اسفند سال 1397 قرارداد بازسازی کامل یک دستگاه واگن قطار آلمان غربی را با شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء منعقد کرد که واگن مذکور در آذر ماه سال 98 به شرکت رجاء تحویل و هم اکنون در سیر است و این قرارداد در خرداد ماه 1399 تسویه کامل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) بیان کرد: حدود 50 درصد از مبلغ این قرارداد به حساب این واحد دانشگاهی واریز و تسویه حساب بیمه‌ای انجام و 15 مهرماه امسال با اتمام حسن انجام کار قرارداد ، دانشگاه می‌تواند مبلغ حسن انجام کار را نیز دریافت کند.

قاضی مغربی با اشاره به انعقاد قرارداد بازسازی 10 دستگاه واگن قطار با شرکت حمل‌ونقل نقل ریلی رجاء در 20 دی ماه 1398 تصریح کرد: علیرغم مشکلات تأمین جنس و تولید کار و همچنین شیوع ویروس کرونا و اینکه شروع این بازسازی حدود 2 الی 3 ماه به تعویق افتاد، هم اکنون 4 دستگاه واگن در حال حاضر در دست بازسازی کامل است و سایر واگن‌ها مطابق برنامه زمانبندی در ماه های آتی تحویل گرفته می شود.

وی ادامه داد: امید است با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا 20 دی ماه امسال فرآیند بازسازی کامل 10 دستگاه واگن به اتمام رسیده و پروژه تعمیر و بهسازی با موفقیت تحویل داده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: امیدوارم این قرارداد مقدمه‌ای برای پروژه‌های بعدی باشد و هدفِ نشان دادن توانمندی ها و پتانسیل های اساتید بزرگوار در دانشگاه آزاد اسلامی محقق شود. هریک از استادان با توجه به توانمندی های خود و نیاز جامعه وارد پروژه های صنعتی و بزرگ شوند.

انتهای پیام/

358 / 167 بازسازی واگن های شرکت رجا دانشگاه آزاد یادگار امام خمینی ره حمل و نقل شهری شرکت ریلی رجا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد یادگار امام خمینی ره حمل و نقل شهری شرکت ریلی رجا دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام خمینی دستگاه واگن واگن قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا

رضا شعبان‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که نخستین  رویداد صدرا با حضور بیش از ۵۰ شرکت فعال در صنعت و جامعه از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا، هدف از اجرای رویداد صدرا را مهیا کردن شرایط اشتغال و ارتقای آمادگی به دانشجویان و ایجاد پیوند میان دانشگاه، صنعت و جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقام اول تیم‌ های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • مقام اول تیم‌های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • امیدآفرینی در درآمد غیرشهریه‌ای با محصولات نوآورانه و فناورانه
  • امیدآفرینی در درآمدزایی غیرشهریه‌ای با استفاده از محصولات نوآورانه و فناورانه