Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:01:57 GMT

پایان قدرت نمایی ارازل و اوباش در آمل

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۵۳۵۴

پایان قدرت نمایی ارازل و اوباش در آمل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،امام جمعه آمل در نماز جمعه دو هفته قبل از نیروی انتظامی خواسته بود سرکرده ارازل و اوباش شهر را دستگیر کنند، کسی که سال‌ها پشت برخی از سیاستمدران و سرمایه داران این شهر عرضه اندام می‌کرد و مخل آرامش جامعه شده بود.
پلیس دیشب در حالیکه بسیاری از مردم در خانه‌های خود مشغول استراحت بودند عملیات هوشمندانه‌ای را طراحی و این شرور سابقه دار را دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل با تائید خبر دستگیری اراذل واوباش شهر که در درگیری‌ها و نزاع‌های خیابانی اخیر نقش داشته است، از اقدام قاطع مرجع انتظامی شهرستان آمل قدردانی کرد و به افرادی که درصدد حمایت و جمع آوری آبرو برای این دسته از اراذل واوباش هستند هشدار داد.

او افزود: همانگونه که با اخلال گران نظم وآسایش عمومی مقابله می‌شود با حمایت کنندگان از آن‌ها نیز در هر رتبه وجایگاهی که باشند برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل با بیان اینکه تیراندازی رو به افزایش است ادامه داد: ارازل و اوباش شهر‌های همجوار حرکاتی انجام می‌دهند و قصدشان این است اعلام موجودیت کنند که نه تنها عزیز نمی‌شوند، بلکه با آنان برخورد قاطع خواهیم کرد.
کریمی جرم تیراندازی در جامعه را حکم محارب اعلام کرد و افزود: کسانی که به سمت مرم تیراندازی می‌کنند با عنوان محارب تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

او ادامه داد: پرونده تک تک ارزال در حال بررسی است و در مبارزه با ارازل به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم امد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل با بیان اینکه سلاح غیرمجاز در شهرستان به وفور توزیع می‌شود از شهروندان خواست احساس مسئولیت بیشتری در قبال همشهری‌های خود داشته باشند و هرگونه رجز خوانی ارزال و اوباش را گزارش دهند.
انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه ارازل و اوباش دادگستری مازندران شهرستان آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها

دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ایران با چهار گل کویت را شکست داد.

علی اکرمی، سعید احمدعباسی و سالار آقاپور در نیمه اول برای ایران گل زدند. در نیمه دوم سعید احمدعباسی از روی نقطه پنالتی بار دیگر گلزنی کرد و چهارمین گلش را در این رقابت‌ها و دومین گلش را در این مسابقه به ثمر رساند.

در دیگر دیدار همزمان افغانستان سه بر دو از سد بحرین گذشت و به عنوان تیم دوم پس از ایران صدرنشین راهی دور حذفی شد.

شاگردان وحید شمسایی در دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با قرقیزستان روبه‌رو خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • نمایی از قدرت توانمندی سامانه‌های پدافندی ایران + فیلم
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی
  • نهادهای فرهنگی در زمینه حل مسئله حجاب مسئولیت دارند
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد
  • کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد
  • پایان قدرت نمایی ۱۴ اراذل و اوباش در سیرجان