Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی مارینی چالدران فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

حسن محمد زاده امروز در جریان آغاز به کار این کارخانه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این کارخانه در زمینی به وسعت ۲.۵ هکتار با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن آسفالت در هر ساعت احداث شده است.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی این کارخانه بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: با بهره برداری از آن زمینه اشتغال۱۴ نفر به صورت مستقیم و ۳۵ نفر هم بصورت غیر مستقیم فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار چالدران در ادامه همچنین تاکید کرد: با راه اندازی این کارخانه مشکل تامین آسفالت در شهرستان برطرف و زمینه ارتقاء شاخص های بهره مندی مردم شهرستان از مزایای راه آسفالته فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارخانه آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان‌های صالح شهر آسفالت می‌شوند

علی منجزی، شهردار صالح شهر گفت: خیابانهای فرعی صالح شهر حدود ۳۰ سال پیش آسفالت و در حال حاضر احتیاج به آسفالت مجدد دارند.

به گفته او سازمان شهرداری، دهیاری های استان با اختصاص ۹۲ تن قیر جهت آسفالت مجدد خیابانهای فرعی این شهر موافقت نموده که در اسرع وقت جهت تحویل گرفتن سهمیه قیر اقدام خواهد شد.

او می گوید: مراحل استعلامات تحویل ۹۲ تن قیر با سازمان شهرداری و دهیاری های استان انجام و قرارداد حمل قیر به صالح شهر با شرکت حمل و نقل فراورده نفتی اروند رانان ابادان بسته شده است. 

شهردار صالح شهر گفت: خیابان های مولوی ۱ تا مولوی ۱۰ در سال ۱۴۰۳ آسفالت می شوند، و در صورت دریافت سهمیه بعدی، آسفالت خیابان های مطهری ۱ تا مطهری ۸ در دستور کار شهرداری قرار دارد.

این مقام مسئول افزود: زیر سازی آسفالت محل تعمیرات خطوط انتقال و انشعابات آب در خیابانهای صالح شهر قبل از ایام نوروز انجام شده است، که بعلت بارندگی های چند روز گذشته آسفالت آنها به تاخیر افتاده و در اسرع وقت شهرداری نسبت به آسفالت آنها اقدام خواهد نمود.

منجزی در پایان گفت: از شهروندان محترم که در این مدت با صبر و شکیبایی همکاری لازم را داشته اند، تقدیر و تشکر می نمایم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بومی سازی دانش فنی تولید آسفالت سرد
  • کمک ۱۲ میلیاردی خیرین چالدران در جشن گلریزان
  • خیابان‌های صالح شهر آسفالت می‌شوند
  • پهنه آبی تالاب‌های چالدران افزایش یافت
  • افزایش پهنه آبی تالاب های چالدران
  • راهی برای وصل کردن مستقیم شیلنگ به لوله آب + آب
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • راه‌اندازی کارگاه و کارخانه‌های تولیدی بومی
  • تصاویر تیراندازی مستقیم به یک پیرمرد فلسطینی