Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:32:33 GMT

طرح هوشمندسازی مدارس در یاسوج اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۵۴۲۶

طرح هوشمندسازی مدارس در یاسوج اجرا می‌شود

گروه استان‌ها- عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: طرح ملی هوشمندسازی مدارس در اولویت کار مخابرات مناطق قرار می‌گیرد تا در موعد مقرر به سرانجام برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، ابراهیم یافتیان در نشست شورای مدیران شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:اولویت اصلی در بدنه مخابرات کار بوده و باید برای انجام این مهم انگیزه ایجاد کرد و این انگیزه می‌تواند گاهی برخورد خوب با مجموعه همکاران و مشتریان باشد و این مهم به دست نخواهد آمد جز با تعامل، زیرا  در کار و خدمت رسانی و رسیدن به نقطه مطلوب تقابل معنایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات مخابرات در حوزه‌های دایری تلفن ثابت، دیتا و سیار پرداخت و افزود: از جمله کارهای مهمی که باید صورت بگیرد بررسی و رصد مشکلات امورمشتریان در واگذاری سرویس های FTTHوADSL  بوده و می‌بایست حوزه تجاری برای انجام این مهم دارای برنامه ریزی مدون باشد و دلیل تخلیه‌ا  بررسی شود زیرا بعد از دایری در کوتاه مدتی  با تخلیه این سرویس‌ها توسط مشترکین روبه‌رو می شویم و بدون شک نارضایتی مشترکان علل وعواملی دارد که باید توسط حوزه تجاری و بازرسی شناسایی ومرتفع شود.

یافیتان خاطرنشان کرد: توسعه شبکه نیز از دیگر کارهای مهمی بوده که باید انجام شود که امر مستلزم شناسایی  نقاط فاقد امکانات است و می بایست تمام مشکلات استان بدون در نظر گرفتن اولویت بندی شناسایی واحصاء شود و هرکدام از این مشکلات به صورت یک پروژه تعریف تا به اتکاء آن  توسعه شبکه صورت پذیرد.

هوشمندسازی مدارس روستایی استان کرمان تا پایان سال به اتمام می‌‌رسدمعاون وزیر آموزش و پرورش: 50 هزار بخاری نفتی از مدارس جمع‌آوری شد / وظیفه‌ای برای ‌هوشمندسازی مدارس نداریم"هوشمندسازی مدارس" کلید می‌خورد

وی بیان کرد: دراین مقطع زمانی وزارت ارتباطات بیشترین تعامل و همکاری را با شرکت مخابرات ایران دارد که باید قدر این همکاری و تعامل که برای ما یک فرصت است  را بدانیم و از آن در راستای بهبود وضعیت شبکه ارتباطی استفاده کنیم و با هماهنگی مسئولین استانی و ستاد شرکت مخابرات ایران نسبت به اجرای فیبر  USO و پروتکشن مسیرها در سطح استان اقدام شود که چرا این فرصت هرگز به دست نمی‌آید.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: باید به حل مشکلات مردم توجه کنیم تا خدمات رسانی بهتری داشته باشیم و بدون شک مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز قدردان هستند و چنانچه به این مهم توجه داشته باشیم کسب درآمد هم حاصل می‌شود.

یافتیان ادامه داد: درگذشته مشتری برای رسیدن به درخواست‌های مخابراتی به سمت ما می‌آمد و گاهی هم با منت آن درخواست را به سرانجام می‌رساندیم ولی امروزه چنین نیست و ماباید در راستای ارائه خدبه سمت مشتری برویم.

وی تشریح آخرین وضعیت طرح ملی هوشمندسازی مدارس و تاکید بر اهمیت اجرای این طرح گفت: بنا به دستور مقام عالی وزرات این طرح باید در اولویت کار مخابرات مناطق قرارگیرد تا به لطف حق در موعد مقرربه سرانجام رسد.

انتهای پیام/544/ ت

R41452/P/S6,69/CT11 بیشتر بخوانید... از گوشه و کنار یزد| ژنراتورهای برق اضطراری مخابرات در حفظ پایداری برق راه‌اندازی شد هشدار بازرس کل استان یزد به مخابرات؛ حق اشتراکی قبوض خلاف مقررات است رادیو| مخابرات هرمزگان مقصر اصلی عدم اتصال کوهشاه احمدی به شبکه اینترنت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران هوشمندسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی استان در گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران خبر داد و اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن شهرستان گچساران در مسیر استان‌های جنوبی و بروز حوادث جاده‌ای متعدد و همچنین وجود تأسیسات نفتی و صنعتی، ضرورت راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی در گچساران احساس می‌شد.

وی افزود: با همت مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران این مهم در آینده نزدیک محقق می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یاسوج گفت: زیرساخت‌های این پایگاه فراهم است و به زودی این پایگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به دور بودن پایگاه یاسوج از مناطق گرمسیری استان با راه‌اندازی این پایگاه امیدواریم خدمات‌رسانی به مصدومان شهرستان‌های گرمسیری در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

نیکویی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، نسبت به استفاده از ظرفیت‌های شرکت نفت و گاز در توسعه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی قول مساعدت داده شد.

کد خبر 747313

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند