Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دفتر نمایندگی شرکت ایده‌سازان فرهیختگان با حضور مسئولان و رؤسای واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در واحد اراک گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اراک، آیین گشایش نخستین دفتر نمایندگی شرکت ایده‌سازان فرهیختگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حضور فرهاد حمزه‌پور مدیرعامل شرکت، حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک، حجت‌الاسلام مهدی همتی مسئول دفتر نمایندگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، برخی از رؤسای واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی استان و هیئت رئیسه واحد اراک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای با ایجاد مدارس مهارتی در حوزه بورس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این مراسم اظهار کرد: «نخستین استانی هستیم که دفتر نمایندگی شرکت ایده‌سازان فرهیختگان در آن گشایش می‌یابد و این فعالیت، موجب حل مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف کارکنانی، تولیدی، خدماتی، بانکی، اقتصادی و... دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی خواهد شد.»

کلانتری با بیان اینکه درآمدهای دانشگاه از طریق دریافت شهریه است و نباید از روش‌های غیرشهریه‌ای برای کسب درآمد در دانشگاه غافل شویم، تصریح کرد: «دانشگاه باید به سمت‌وسوی تحرک و تحول در واحدهای مختلف خود حرکت کند و به کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای توجه بیشتری داشته باشد.»

وی خاطرنشان کرد: «توسعه آموزش‌های کوتاه‌مدت تخصصی و غیرتخصصی یکی از راه‌های درآمدهای غیرشهریه‌ای به شمار می‌رود؛ بنابراین باید در انعقاد قرارداد با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام کرد.»

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: «ایجاد هنرستان‌های کشاورزی و کارورزی و یا مدارس مهارتی در حوزه‌های بورس، ورزش، طراحی داخلی و... می‌تواند در ایجاد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه را به اهداف خود نزدیک کند.»

کلانتری با اشاره به فعالیت‌های گسترده اقتصادی و سرمایه‌گذاری عنوان کرد: «فعالیت‌های اقتصادی در حوزه‌های مشاوره، تولید، معدن، آموزشی و پژوهشی، ساختمان، صنعتی و بازرگانی، اجرای طرح‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی و توسعه در حوزه شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد و... مواردی هستند که باید مورد توجه جدی قرار گیرد؛ چراکه دانشگاه با ورود به این موارد مشکلات خود را حل خواهد کرد.»

وی ادامه داد: «اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک انجام شده که امیدواریم با همت و تلاش همه استادان و همکاران این اقدامات به دانشگاه‌های استان تسریع یابد.»

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: درآمدهای غیرشهریه ای فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی اراک حسین کلانتری دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی درآمدهای غیرشهریه ای دفتر نمایندگی شرکت غیرشهریه ای واحد اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت

دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز رسماً آغاز به کار کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم تاسیس و آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت و معارفه نماینده مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز دوشنبه (3 اردیبهشت 1403) برگزار شد.

در این مراسم حکم نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی میراحمدی اعطا شد.

لازم به ذکر است، تاسیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی در آغاز سخنانش روز تحقق «وعده صادق» و عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح در پاسخ به دشمن صهیونیستی را «یوم الله» خواند و گفت: در قرآن به حضرت موسی(ع) وحی شده است که مردم را به یاد روزهای خدا که تجلی اراده و قدرت خداوند است، بیندازد. در این عملیات نیز اراده خدا در پیروزی مسلمانان بر طاغوت و مستکبران تحقق یافت و «یوم الله» دیگری رقم خورد.

وی افزود: این اتفاق بزرگ و تاریخ ساز و تحول آفرین هیمنه امپراتوری رسانه‌ای، سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی استکبار و صهیونیست را فروریخت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان این که اهمیت عملیات «وعده صادق» به تعبیر مقام معظم رهبری به دلیل اراده‌ای بود که ملت از خود نشان داد، ادامه داد: تربیت یافتگان مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری که در محدودیت‌های تحریم از تلاش، جهاد و پیشرفت بازنایستادند، اراده ملت غیور و عزیز ایران را که اهمیت آن از شلیک و اصابت موشک‌ها بیشتر بود، بر دشمن صهیونیستی تحمیل و مسلمانان و مستضعفان جهان را خشنود و سربلند کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی در ادامه وزارت بهداشت را دستگاه مهم و راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان و بیان کرد: خوشبختانه در مدیریت جدید این مجموعه راهبردی و نخبه، شاهد ارتقای تلاش‌های انقلابی، جهادی، فرهنگی و دینی هستیم.

وی با بیان این که نخبگی، ارتباطات وسیع و خدمتگزاری به مردم سه ویژگی مهم وزارت بهداشت و نظام سلامت کشور است، اظهار کرد: وزارت بهداشت از مرکز تا دورترین نقاط کشور تحت شبکه بهداشتی و درمانی با مردم ارتباط دارد و به آن‌ها خدمات سلامت ارائه می‌دهد.

وزیر بهداشت: فرهنگ قرآنی باید در نظام سلامت گسترش یابد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: مردم مهم‌ترین نیازهای خود را که کسب سلامتی است در وزارت بهداشت جستجو می‌کنند و امکان خدمتگزاری به مردم و اثرگذاری در کشور از ویژگی‌های این وزارتخانه است.

حجت‌الاسلام والمسلیمن رستمی گفت: وزیر بهداشت در کنار سبقه علمی و آموزشی، نسبت به موضوعات‌ مختلف حوزه سلامت دغدغه مند بوده و اقدامات ایشان موجب ارتقای جایگاه نظام سلامت شده است.

وی با اشاره به این که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از ابتدای تاسیس دانشگاه‌های علوم پزشکی در این دانشگاه‌ها حضور داشته است، بیان کرد: فرصت خدمت، همراهی و همکاری نهاد با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، حتی با آمدن جریانات سیاسی مختلف در بهترین وضعیت قرار داشته است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی را از اعضای باسابقه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها معرفی و بیان کرد: ایشان به مدت بیش از 30 سال نماینده رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده و سال‌ها به عنوان معاون سیاسی و منابع انسانی نهاد فعالیت کرده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تاسیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت مایه خیر و برکت و موجب کسب توفیقات بیشتر در حوزه سلامت و افزایش انسجام و هماهنگی‌ها در ارتباطات این نهاد با وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود