Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@17:34:41 GMT

فریب پیامک‌ تور‌های خارجی را نخورید

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۵۵۱۰

فریب پیامک‌ تور‌های خارجی را نخورید

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از آغاز ارسال پیامک‌های فروش تورهای مسافری به صورت انبوه و به‌ویژه برای مقصد ترکیه خبر داده و گفته است: هیچ‌یک از این تورهای مسافری قابل اتکا نیستند، مردم فریب این پیامک‌ها را نخورند.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، با وجود اینکه هنوز هیچ شرکت خارجی تاریخی برای برقراری پرواز با کشورمان اعلام نکرده است و در همین ارتباط سازمان هواپیمایی برای تعیین پروتکل‌های بهداشتی درخواستی را به وزارت بهداشت ارائه کرده که هرچه زودتر این پروتکل‌ها باید مشخص و به سایر کشورها اعلام شوند، اما دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از آغاز ارسال پیامک‌های فروش تورهای مسافری به صورت انبوه و به‌ویژه برای مقصد ترکیه خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصود اسعدی سامانی، ضمن اینکه اظهار کرده هیچ‌یک از این تورهای مسافری قابل اتکا نیستند، از مردم خواسته که فریب این پیامک‌ها را نخورند، چراکه این پیامک‌ها تنها با هدف جمع‌آوری نقدینگی در دست مردم ارسال می‌شوند.

شیوع ویروس کرونا، آسیب‌های جدی را به صنعت هوایی جهان وارد کرد و غول‌های هوایی در مقابل این ویروس میکروسکوپی به زانو درآمدند. در ایران هم با اینکه مسئولان هوایی می‌گویند تاکنون شرکت‌های هواپیمایی نیرویی را تعدیل نکرده‌اند اما خواستار بسته‌های حمایتی ویژه از سوی دولت هستند تا ناچار به انجام چنین اموری نشوند. اخیرا مبلغی به ایرلاین‌ها اختصاص یافته که حدود 1000 میلیارد تومان کمتر از آن چیزی است که شیوع کرونا به این بخش خسارت وارد کرده است و در این بین، هنوز تسهیلاتی به شرکت‌های هواپیمایی پرداخت نشده است.

در ارتباط با کشور ترکیه نیز اعلام شد که پروازهای استانبول  به‌صورت موردی و برای سفر افرادی که مقیم ترکیه هستند انجام می‌شود و در صورتی که ایرانیان در ترکیه باشند و قصد بازگشت به کشور را نیز داشته باشند، این شرایط آماده است. اما تشدید بیماری کرونا طی روزهای گذشته، این احتمال را قوت بخشیده که پروازهای خارجی به مقصد استانبول که قرار بود از اول آگوست (11 مردادماه) راه‌اندازی شود به تعویق بیافتد.

مردم هوشیار باشند

مقصود اسعدی سامانی درباره آخرین وضعیت انجام پروازهای خارجی گفته است: برقراری پروازهای خارجی بستگی به وضعیت شیوع کرونا در ایران و کشورهای مقصد دارد. باید توجه داشته باشیم که اگر شرایط وضعیت کرونا در ایران بحرانی باشد، کشورهای خارحی در برقراری پروازهای ایران تجدیدنظر می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز هیچ شرکت خارجی تاریخی برای برقراری پرواز با ایران را اعلام نکرده‌ است، اظهار کرد: نکته بسیار مهم این است که پروتکل‌های بهداشتی پذیرش مسافر خارجی باید اعلام شود.

منبع: آرمان ملی

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی استانبول شرکت های هواپیمایی تورهای مسافری پیامک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز‌های شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی

چند شرکت هواپیمایی اروپایی پرواز‌های خود را از اراضی اشغالی و به مقصد اراضی اشغالی لغو کردند.

به گزارش مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از اقدام شرکت‌های هواپیمایی هلند، سوئیس، اتریش و شرکت لوفتانزا در لغو پرواز‌های امروز خود از اراضی اشغالی و به مقصد اراضی اشغالی خبر دادند.

شب گذشته منابع عبری زبان از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهر اشغالی ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند و برخی منابع نیز وقوع انفجار در ایلات را تأیید کردند.

علاوه بر ایلات، دیگر شهر‌های اشغالی فلسطین نیز در ساعت‌های شامگاهی پنجشنبه شاهد حمله‌های راکتی و موشکی بوده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند یک موشک از شمال نوار غزه به شهر اشغالی عسقلان شلیک شده است.

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت‌های اروپایی به اراضی اشغالی
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • خطر مرگ؛ این گیاهان را دیگر نخورید
  • ترکش‌‌ جنگ بر تن شرکت‌ های گردشگری
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری