Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس اتحادیه مشاوران خودرو ایلام گفت: ساخت شهرک فروش خودرو در ایلام به زودی آغاز می‌شود و نمایشگاه‌داران خودرو مرکز شهر را ترک می‌کنند.

«بهزاد یاسمی» با اعلام این خبر به ایسنا، اظهار کرد: نزدیک به ۱۰ سال است دنبال انتقال صنوف آلاینده (نمایشگاه‌داران) از وسط شهر به بیرون از مرکز استان هستیم، پس از پی‌گیری‌های فراوان زمینی نرسیده به میدان قرآن در مسیر جاده مهران که متعلق به جهاد کشاورزی و اداره راه و شهرسازی است را مشخص کردیم پس از برگزاری جلسات مختلف و کمک بسیار خوب استاندار ایلام توانستیم بخشی از این زمین‌ها را به دست بیاوریم هر چند برخی از مدیران کل استان در این راه مشکلاتی را برای ما ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا کنون نزدیک به ۵۰ هزار مترمربع از این زمین اثبات‌ مالکیت شده و قرار است به ما واگذار شود و حدود ۳۰ هزار مترمربع دیگر از آن باقی مانده است که باید سند مالکیت تک برگ آن صادر شود و آن هم در هیئت وزیران مصوب شود تا با قیمت یارانه‌ای به ما واگذار شود ما برای یافتن زمین سال های زیادی را از دست دادیم و این باعث شد که زمین را با قیمت گران بسیار گران بخریم.

یاسمی با بیان اینکه استقرار نمایشگاه‌داران خودرو در داخل شهر واقعا معضلی برای مردم محسوب می‌شود ادامه داد: حضورنمایشگاه‌داران در داخل شهر مناسب نیست هم از نظر ترافیک و هم از نظر فرهنگی و معتقدیم 40 درصد ترافیک شهر ایلام به دلیل حضور نمایشگاه‌داران و صنوف آلاینده است.

وی گفت: می‌خواهیم یک شهرک خوب و منظم برای خودرو ایجاد کنیم، استاندارایلام به شهرداری دستور داده زیرساخت این زمین را برای ایجاد شهرک نمایشگاه داران آماده کند، پس از آماده سازی زیرساخت، ساخت و ساز سریعاً شروع خواهد شد.

 رئیس اتحادیه مشاوران خودرو اضافه کرد: ما از تک‌تک نمایشگاه‌داران تعهد گرفته‌ایم که پس از ساخت شهرک جدید، سریع‌تر مراحل انتقال را انجام دهند و اگر انتقال پیدا نکنند مجوز آن‌هااز سوی اتحادیه باطل‌می‌شود اما با گران شدن سرسام‌آور کرایه مغازه، ساخت و استقرار در شهرک جدید جز آرزوهای نمایشگاه‌داران است.

یاسمی ابزار امیدواری کرد: با ایجاد شهرک خودرو و تمرکز نمایشگاه داران در آن رقابت‌ها برای فروش بهتر می‌شود و این باعث کمک به مشتریان خواهد بود.

وی به خریداران تاکید کرد: معامله خودرو دست دوم را بدون طرز تهیه کارشناسی انجام ندهند و نخرند در تهران ثبت سند خودرو به نام خریدار توسط نمایشگاه‌دار انجام می‌شود، در برخی استان‌ها این کار به صورت نصف، نصف بین خریدار و فروشنده یا نمایشگاه دار ایجاد انجام می‌شود در اما در ایلام به طور کلی به عهده خریدار است! پیشنهاد ما در این فقره نصف نصف است.

رئیس اتحادیه مشاوران خورو ایلام اضفه کرد: هم اکنون ۱۲۰ نمایشگاه دار فعال داریم و ۴۰ نمایشگاه‌دار غیر فعال در استان هستند با توجه به وضعیت بالای اجاره برخی از نمایشگاه داران مجوز خود را ابطال کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اتحادیه نمایشگاه داران خودرو نمایشگاه داران نمایشگاه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند

رسانه‌های اسرائیلی، صبح امروز (دوشنبه)، خبر دادند چند شهرک‌نشین در غرب قدس اشغالی با خودرو زیر گرفته شده‌اند.

به گزارش فارس، منابع اسرائیلی خبر دادند دست‌کم ۲ شهرک‌نشین به دنبال این اقدام در نزدیکی ایستگاه اتوبوس‌ها در غرب قدس زخمی شده‌اند.

برخی منابع اسرائیلی می‌گویند هنوز انگیزه این اقدام معلوم نیست؛ با این حال، برخی منابع دیگر گزارش داده‌اند که در محل انجام این اقدام سلاح کشف شده است.

نیرو‌های امنیتی رژیم اسرائیل به‌سرعت به محل اعزام شده‌اند و در حال جست‌وجو برای یافتن مجری یا مجریان این عملیات هستند.

بالگرد‌های اسرائیلی نیز به محل ارسال شده‌اند و در تلاش برای شناسایی و به دام انداختن عوامل این عملیات هستند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • (ویدئو) لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند
  • گریه و زاری عجیب حواله‌داران پژو پارس ۴۰۰ میلیونی که در بازار ۷۰۰ میلیون تومان است + فیلم