Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:14:51 GMT

آتش سوزی جنگل‌های«گِل اِسپید» بویراحمد مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۵۵۹۳

آتش سوزی جنگل‌های«گِل اِسپید» بویراحمد مهار شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد از مهار و خاموش شدن آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه «گِل اِسپید» این شهرستان خبر داد.

عباس حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این آتش سوزی عصر دیروز رخ داده بود پس از ۲.۵ تا ۳ ساعت تلاش نیروهای مردمی و منابع طبیعی مهار و خاموش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علت آتش سوزی خطای انسانی بوده است، اظهارکرد: در پی این آتش سوزی حدود ۳ هکتار از جنگل‌ها و مراتع منطقه طعمه حریق شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد منابع طبيعي آتش سوزی در جنگل ها آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد بویراحمد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد

ابوالقاسم کیانی گفت: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهدیم که متعدیان به منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب، ضمن از بین بردن منابع خدادادی با ارزش استان، حافظان منابع طبیعی را نیز مورد تعرض قرار می‌دهند که در این راستا دستگاه قضایی ضمن تشدید برخورد قانونی با متعدیان به منابع طبیعی، دست سودجویان حوزه منابع طبیعی را از تعرض به منابع طبیعی استان قطع خواهد کرد.

به گزارش میزان، دادستان بهشهر ادامه داد: طی چند روز گذشته شاهد بودیم که قاچاقچیان چوب در شهرستان بهشهر، نسبت به قطع ۷۰ اصله درخت در حاشیه جاده جنگلی پاسند رز- سرخ او شهرستان بهشهر اقدام کرده تا حافظان منابع طبیعی را از برخورد قانونی خود در صیانت از جنگل منصرف کنند که قطعاً در مسیر صیانت از حریم جنگل ها، دستگاه قضایی، حامی منابع طبیعی خواهد بود.

کیانی افزود: در مورد موضوع قطع ۷۰ اصله درخت فوق الذکر، با صدور دستور قضایی، رصد دقیق اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، ضمن تشکیل پرونده، مجرمین تحت تعقیب قرار گرفتند که در این راستا تاکنون یک نفر دستگیر شده و سایر متهمین تحت تعقیب قضایی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات پلیسی و امنیتی برای دستگیری و برخورد قانونی با تمامی عاملان تعرض و تخریب منابع طبیعی شرق استان و قطع درختان جنگلی در شهرستان بهشهر تا پاکسازی کامل منطقه با جدیت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار چیست؟
  • جدال بر سر صنوبرها؛ ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد