Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@21:57:12 GMT

برخورد ۱۲ خودرو در بزرگراه فتح

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۵۶۳۸

برخورد ۱۲ خودرو در بزرگراه فتح

خبرگزاری میزان- رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از برخورد ۱۲ خودرو در بزرگراه فتح خبر داد. تاریخ انتشار: 09:19 - 16 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۰۳۲

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با میزان گفت:  ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه شب گذشته، در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح مقابل فتح ۲۹ نرسیده به پل کن یکدستگاه کامیون کشنده به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت با ۱۲ خودرو برخورد که در این حادثه ۳ نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: خودرو‌های شخصی نفس شهر را می‌گیرند/ معاینه فنی مهم‌ترین اقدام برای کاهش آلودگی هوا

وی افزود: رانندگان به هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتی که باعث حواس پرتی می‌گردد مانند استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و... خودداری نمایند و هممچنین در ساعات تاریکی هوا با سرعت مطمئنه حرکت کنند که در صورت مشاهده خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه را کنترل نموده و از وقوع حوادث جلوگیری نمایند تا شاهد چنین حوادثی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری از ورود و خروج کالای قاچاق از کشور، مرزبانان گروهان ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد حین کنترل خودروهای مسافری در لاین ورود به کشور طی عملیاتی موفق به کشف مقادیری سیگار قاچاق از دو دستگاه خودرو شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت دوغارون حین کنترل خودروهای ترانزیت در لاین ورود به کشور به دو دستگاه خودرو افغانستان مشکوک که پس از بازرسی دقیق از خودروها، تعداد ۳۶۰۰ پاکت سیگار شامل ۷۲ هزار نخ سیگار به ارزش ۱ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال را که داخل دو دستگاه بونکر سیمان جاساز شده بود را از ۲ نفر متهم  افغان کشف کنند، که خودروها توقیف و کالاهای مکشوفه به همراه متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره مبارزه با کالای قاچاق هنگ شد.

وی بیان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه کارکنان مرزبانی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر جهش تولید بسیار کارگشا است.


 

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • هشدار جدی به مردم در استان یزد/ خطرغرق شدن در مسیر های بارانی
  • برگردید تا غرق نشوید
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان