Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه ورودی شهرک صنعتی مامونیه از اتوبان ساوه ایمن نیست، افزود: دستگاه قضائی بدون اغماض با مقصرین تصادف اخیر یک دستگاه اتوبوس با مینی بوس برخورد قاطع خواهد کرد.

سعید اسکندری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تصادف مرگبار یک دستگاه مینی‌بوس و اتوبوس در ورودی شهرک صنعتی مامونیه مرکز شهرستان زرندیه از اتوبان ساوه به تهران اظهار کرد: براساس اعلام کارشناسان پلیس راه اداره راه شهرستان اشکالات رویه آسفالت جاده ورودی شهرک صنعتی مامونیه و عدم خط کشی به میزان ۵۰ درصد و راننده مینی بوس نیز به میزان 50 درصد در این حادثه مقصر شناخته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضائی از همان لحظات نخست وقوع این سانحه رانندگی اظهار کرد: در پی وقوع این حادثه ترافیکی دستورات لازم از سوی دادستانی شهرستان به مرجع انتظامی برای تکمیل مراحل تحقیقاتی پرونده صادر شد و هم اکنون پرونده قضائی تشکیل شده سیر قانونی خود را طی می‌کند.

دادستان شهرستان زرندیه به مقصر بودن اداره راه در وقوع این سانحه مرگبار اشاره کرد و افزود: دستگاه قضا با هر مسئولی و در هر جایگاهی که مقصر و مسبب وقوع این سانحه شده باشد برخورد قانونی خواهد کرد و در خصوص اصلاح این محورلازم است متولیان مربوطه نسبت به انجام وظایف قانونی خود در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به تبصره سه ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، در صورتی که نقص راه در وقوع حوادث ترافیکی نقش داشته باشد، مسئولین و مقصرین مورد تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

اسکندری خواستار تعریض و ایمن‌سازی این محور به دلیل قدمت بالا و حادثه خیز بودن این مسیر مواصلاتی به دلیل حجم بالای تردد در ورودی از اتوبان به شهر مامونیه شد و افزود: ادارات متولی در حوزه راه و ترابری هر چه سریعتر باید جهت اصلاح و بازسازی این محور حادثه خیز اقدام کنند.

وی تاکید کرد: حادثه فوق یک نفر فوتی داشته و سایر سرنشینان که دچار صدماتی شده‌اند نیز به پزشکی قانونی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سوانح جاده ای نقاط حادثه خیز زرنديه استانی اجتماعی مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران خبر داد و گفت: در اثر این حادثه ۲۷ نفر از سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند.   به گزارش ایرنا، حمید قویدل روز دوشنبه اظهار کرد: این اتوبوس حوالی ساعت چهار بامداد امروز از اردبیل به سمت آستارا حرکت می‌کرده که بعد از محدوده تله کابین واژگون شده است.   وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ست نجات از اردبیل و یک دستگاه آمبولانس و یک ست از گیلان عوامل اورژانس به محل حادثه خبر داد و گفت: در حال حاضر امدادگران در حال خارج کردن مصدومین از اتوبوس هستند و آمار نهایی مصدومین متعاقبا اعلام می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری در استان بوشهر
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند
  • وقوع حادثه رانندگی در محور مهاباد - میاندوآب
  • برخورد قاطع دستگاه قضائی مازندران با مخلان نظم و امنیت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت