Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ داود مرسلی فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح شناسایی و دستگیری سارقان با هدف پیشگیری و کنترل جرایم در دستور کار پلیس شهرستان ابهر قرار گرفت.

او افزود: با همکاری شهروندان و عملیات اطلاعاتی و انتظامی ۸ سارق شناسایی دستگیر و در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت منزل مسکونی، قطعات و تجهیزات خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر پیشگیری از وقوع سرقت را یکی از موضوعات مهم پلیس شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: در صورت مشارکت و همکاری مردم با نیروی انتظامی و توجه به توصیه‌های پیشگیرانه پلیس، می‌توان وقوع انواع سرقت و دیگر جرایم را تا حد چشمگیری کاهش داد.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری طلاجات از چند منزل درشهر کرمان، ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت متوجه شدند بیشترسرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان بر جای مانده است.

وی افزود: ماموران با پی‌جویی‌های تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان بود، پی برده و این فرد را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی هنگام فروش بخشی از طلاجات سرقتی دستگیر کردند.

 بگفته رئیس پلیس آگاهی استان کرمان: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آنها به مالخرهایی در شهرستان‌های جنوبی استان اعتراف کرد و پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مالباختگان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق کالا در باشت