Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@21:54:32 GMT

پرواز پرسپولیس با بال‌های سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۵۷۴۸

پرواز پرسپولیس با بال‌های سپاهان

با تساوی سپاهان مقابل تیم پایین جدولی سایپا، حاشیه امنی که پرسپولیس برای خود در بالای جدول ایجاد کرده بود، امن تر شد.

به گزارش مشرق، در سالی که پرسپولیس به ویژه در ابتدای فصل لغزش‌های زیادی داشت و امتیازات مهمی از دست می‌داد و به نظر می‌رسید این فرصت برای چند تیم دیگر از جمله سپاهان، استقلال و تراکتور پیش آمده باشد، آبی‌های تهران و سرخ‌های تبریز هم امتیاز سوزی‌های زیادی کردند تا رقابت برای قهرمانی بیشتر بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان جریان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم حضور سپاهان در دیدار خانگی مقابل پرسپولیس بهترین فرصت را به سرخ پوشان داد تا آنها بدون بازی ۳ امتیاز ۶ امتیازی و مهم این دیدار را با رای کمیته انضباطی به حساب خود واریز کرده و فرار قهرمانی از کورس صدر جدول را از همان جا آغاز کنند.

بیشتر بخوانید:

توقف سپاهان مقابل سایپا

با این اتفاق سرخ پوشان توانستند حاشیه امنیت خوبی در صدر جدول ایجاد کرده و با اعتماد به نفس بیشتری بازیهای پیش روی خود را ادامه دهند و این مقارن شد با امتیاز سوزی‌های بیشتر از سوی دیگر تیم ها به خصوص سپاهان.

فاصله ۱۰ امتیازی سرخ پوشان به اندازه کافی این تیم را از قهرمانی در فصل نوزدهم مطمئن کرده بود که امتیاز سوزی سپاهان در دیداری به ظاهر ساده مقابل تیم پایین جدولی سایپا منجر به افزایش این فاصله این تیم با صدر به اندازه ۱۲ امتیاز شد. 

حالی که تنها ۷ بازی تا پایان فصل باقی است، پرسپولیس با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده‌هایش که سپاهان و شهرخودرو باشند با حاشیه امنیتی بالا به ادامه مسابقات فکر می‌کند. اگر امروز سرخ پوشان بیشتر از همیشه به قهرمانی نزدیک هستند، شاید نقش سپاهان در رقم خوردن این سرنوشت کمرنگ نباشد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس سپاهان لیگ برتر سرخ پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان عصر امروز از اردوی تیم ملی جوجیتسو کشورمان بازدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز(پنجشنبه - 6 اردیبهشت ماه) از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسوی اعزامی به هفتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا بازدید کرد. 

در این دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان ضمن آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان جوجیتسو ایران در مسابقات قهرمانی آسیا امارات، از آنها خواست با تمام توان برای افتخارآفرینی و اهتزاز پرچم کشورمان تلاش کنند. 

هفتمین دوره رقابت‌های جوجیتسو قهرمانی آسیا(JJAU) در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، زیر 21 سال و بزرگسالان از روز جمعه 14 اردیبهشت ماه  به مدت 5 روز در شهر ابوظبی کشور امارات برگزار خواهد شد و تیم ملی جوجیتسو (JJIF) کشورمان با 25 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. 

مهران ستار، علی ناظمی، علی اکبرپور، رضا شفیعی، ایلیا محسن‌پور، سامان احمدی، تقی سیلیمی، اکبر سلیمی، محمد افسری، امیرحسین احمدپور، احمدرضا عیدی، سینا فیاض، حمید امرایی و فرحان موسوی چهارده ملی‌پوش کشورمان در رده سنی بزرگسالان هستند و محمدمهدی رستمیان، اشکان مرادی، ابوالفضل نوروزی، رسام احمدی، سیدعلی موسوی، امیرحسین گودرزی، سالار ماست بندزاده، محمدمهدی پیرمحمدی، حمزه کیانی، سامیار بنائی و متین فاتح   نیزنمایندگانم کشورمان در رقابت‌های رده‌های سنی هستند. 

سیدامیر خوشبین مدیرفنی تیم کشورمان است و محمدرضا رودکی، محمدرسول یکتاپرست، محمد منصوری، علیرضا داودی و امیر علیخانی  نیز مربیان تیم هستند. همچنین محمدحسن رستمیان نیز عهده‌دار سرپرستی تیم کشورمان خواهد بود. 

همچنین سیدامیرخوشبین و یوسف جولانی نیز دو نماینده داوری کشورمان در این رقابت‌ها هستند. 

تیم ملی جوجیتسو کشورمان در دوره گذشته این مسابقات موفق به کسب یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز شدند. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟