Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:33:08 GMT

رکورد جدید مسی در شب خاص سوارز

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۵۷۸۵

رکورد جدید مسی در شب خاص سوارز

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا در پیروزی این تیم مقابل ویارئال رکوردی جدید ثبت کرد.

به گزارش مشرق،‌ تیم فوتبال بارسلونا در حالی بامداد امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا با نتیجه 4 بر یک میزبانش، ویارئال را از پیش‌رو برداشت و اختلاف خود با رئال مادرید صدرنشین را مجدداً به چهار امتیاز کاهش داد که فوق‌ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها رکوردی جدید از خود برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی با پاس‌گل‌هایی که در دقایق 20 و 45 به ترتیب به لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان داد، شمار پاس‌های گل خود در فصل جاری لالیگا را به عدد 19 رساند که این رکوردی جدید برای لیونل مسی در دادن پاس در طول یک فصل لالیگاست. این مهاجم 33 ساله پیش از این در فصول 15-2014 و 11-2010 آمار 18 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته بود.

فوق‌ستاره آرژانتینی آبی‌واناری‌ها این فصل نه‌تنها با 19 پاس‌گل در لالیگا بهترین آمار را در دادن پاس‌گل دارد، بلکه در جدول گلزنان نیز با 22 گل‌زده پیشتاز است و نزدیکترین تعقیب‌کننده‌اش کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید با 17 گل‌زده است.

این بازی همچنین برای لوئیس سوارز نیز خاطره‌انگیز بود چرا که این مهاجم اروگوئه‌ای با ثبت صدونود و چهارمین گلش با پیراهن بارسلونا با رکورد گلزنی لاسلو کوبالا برابر شد و به رده سوم برترین گلزنان تاریخ این باشگاه صعود کرد. او حالا تنها سزار رودریگس (195 گل) و لیونل مسی (630) را بالاتر از خود می‌بیند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم لالیگا لوئیس سوارز لیونل مسی بارسلونا فوتبال رکورد پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا

آفتاب‌‌نیوز :

 نشریه لو پاریزین مدعی شد که لامین یامال اولویت پاری سن ژرمن در تابستان است. 

ستاره ۱۶ ساله بارسلونا که تمام رکورد‌ها را جابه‌جا کرده و به نوعی استعداد برتر فوتبال به شمار می‌رود زیر نظر سران قطری پاریس قرار گرفته و این تیم در تلاش است تا او را جانشین امباپه در خط حمله کند.

پاری سن ژرمن در این سال‌ها بازیکنان زیادی از پاریس گرفته که مهمترین آن‌ها خرید ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار بود که به نوعی می‌توان این انتقال را آغاز سقوط بارسلونا دانست.

فصل گذشته نیز عثمان دمبله که تازه برای بارسلونا به یک ستاره بدل شده بود، این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد و در بازی مقابل بارسلونا زهرش را ریخت و عامل حذف تیم ژاوی شد.

البته خرید یامال به این راحتی‌ها هم نیست، زیرا این بازیکن تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد. ارزش این بازیکن طبق گزارش ترانسفرمارکت ۷۵ میلیون یورو تخمین زده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!