Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

اطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره دلایل به تعویق نیفتادن کنکور‌های سراسری، گفت: تعداد زیادی از داوطلبان برای کنکور‌های امسال زحمت کشیده اند و با توجه به رعایت اصل عدالت آموزشی به تعویق انداختن کنکور‌های سراسری امسال و یا لغو کردن آن‌ها به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی از سوی تعدادی داوطلب انصاف نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی-او در ادامه بیان کرد: لغو آزمون‌های سراسری باعث می‌شود داوطلبانی که می‌خواهند امسال از طریق کنکور وارد دانشگاه شوند از حق خود محروم می‌شوند.

سخنگوی سازمان سنجش اظهار کرد: با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا در کشور زمان برگزاری کنکورهای سراسری به داوطلبان اعلام شده است.

زرین آمیزی افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغ آن به حوزه‌ها و داوطلبان، مقرر است که کنکورهای سراسری برگزار شود مگر اینکه از ستاد مبارزه با کرونا و مراجع بالا دستی سازمان سنجش ابلاغ شود که کنکور به تعویق بیفتد و زمان دیگری برای آن در نظر گرفته شود.

او یادآوری کرد: اگر آزمون‌های سراسری در تاریخ‌ هایی که اعلام شده است برگزار نشود با توجه به پیش بینی شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا در پاییز (شامل کرونا و آنفلوآنزا) بعید می‌دانیم بتوانیم کنکور‌های سراسری سال ۹۹ را برگزار کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان سنجش سازمان سنجش ستاد مبارزه با کرونا آزمون های سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳

شکیبا مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاتم گفت: دومین جلسه شورای آموزش و پرورش با محوریت برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای هر چه بهتر برگزار شدن کنکور سراسری همکاری لازم را داشته باشند.

شکیبا بیان کرد: آزمون کنکور در دو مرحله اردیبهشت ماه و تیرماه برگزار می‌شود که در مرحله اول ۶ و ۷ اردیبهشت ماه دو حوزه دبیرستان دخترانه انقلاب اسلامی و دبیرستان پسرانه نمونه امام حسین آزمون برگزار می‌شود.

شکیبا گفت: امسال ۴۵۲ دانش آموز در کنکور سراسری با هم به رقابت می‌پردازند که ۲۰۰نفر در رشته علوم تجربی،۲۰۴ نفر در رشته علوم انسانی، ۳۳ نفر در رشته هنر و ۱۵ نفر در رشته زبان انگلیسی شرکت کردند.

در ادامه اکبریان فرماندار شهرستان خاتم در این جلسه بر آمادگی ادارات آب و برق جهت جلوگیری از قطع آب و برق حوزه‌های برگزاری آزمون، حضور نیرو‌های انتظامی در حوزه‌های برگزاری آزمون جهت تأمین امنیت، استقرار آمبولانس ۱۱۵ در محل حوزه‌های برگزاری آزمون و فراهم کردن محیطی مناسب جهت هر چه بهتر برگزاری شدن کنکور سراسری ۱۴۰۳ در شهرستان تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه