Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در تأمین نهاده‌های دامی در استان مشکلی وجود ندارد و آزادسازی واکسن و داروهای دامی و بار روانی ایجاد شده عاملی برای افزایش قیمت مرغ است. - اخبار استانها -

فاطمه خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوینبا اشاره به وضعیت نهاده‌های دامی اظهار داشت: در حال حاضر نهاده‌های دام دولتی در استان وجود دارد و علت گرانی مرغ هم به دلیل ایجاد یک بار روانی در جامعه مبنی بر اینکه آزادسازی قیمت نهاده‌های دامی است و این در حالی است که قیمت‌ها رو به کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بار روانی ایجاد شده در آزادسازی قیمت نهاده‌های دامی از یک سو موجب شد تا این احساس برای تمام واحدها ایجاد شود که نهاده‌ای در اختیار آنها قرار نمی‌گیرد، جهش ایجاد شده در قیمت دلار هم از سوی دیگر موجب شد تا فعالان صنعت طیور به دنبال افزایش قیمت باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: در چند ماه گذشته، مرغ را زیرقیمت تنظم بازار در اختیار بازار قرار دادیم و قیمت آن را کاهش داده و قیمت مرغ با وجود 12 هزار و 900 تومان، به 9 هزار تومان نیز کاهش پیدا کرد.

خمسه با بیان اینکه نگرانی برای تأمین نهاده‌های دامی در استان وجود ندارد، یادآور شد: باوجودی که دولت اعلام کرده که ارز دولتی برای نهاده‌های دولتی از جمله سویا و ذرت تأمین می‌شود این موضوع و گرانی مرغ و تخم‌مرغ نیز فروکش می‌کند.

وی اضافه کرد: قیمتی که برای مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار کشور مصوب شده، برابر 15 هزار تومان است که اگر با همین قیمت ارز 4 هزار و 200 تومانی، نهاده در اختیار مرغداران قرار بگیرد، مطعمنا مشکل خاصی در قیمت مرغ وجود ندارد و این امر توجیه اقتصادی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: بعد از دستور جدید، قیمت واکسن و دارو  نیز آزاد شد و این در حالی است که مرغداران گوشتی از واکسن و دارو به مقدار زیاد استفاده می‌کنند و این امر تأثیر مستقیمی بر روی قیمت مرغ گذاشته است.

500 میلیارد تومان فرار مالیاتی در استان قزوین داریمکرونا دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری در استان قزوین را 2 برابر کردطرح راهیان علم و فناوری در دانشگاه‌های استان قزوین اجرا می‌شود

خمسه یادآور شد: در حال حاضر در تأمین نهاده‌های دامی در استان مشکلی وجود ندارد و مشکلی که موجب افزایش قیمت مرغ نسبت گذشته شده است، موضوع روانی عنوان شده و آزادسازی واکسن و داروهای دامی است.

وی تصریح کرد: سعی شده است تا نهاده‌های دامی در استان برای فعالان این بخش تأمین شود تا مشکلی در این خصوص برای آنها پیش نیاید.

انتهای پیام/ی

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت تخم مرغ جهاد سازندگی شورای اسلامی استان قزوین بیشتر بخوانید... ۵۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی در استان قزوین داریم دستگاه‌های دولتی استان قزوین در حوزه پدافند غیرعامل ارزیابی می‌شوند کرونا دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری در استان قزوین را ۲ برابر کرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت تخم مرغ جهاد سازندگی شورای اسلامی استان قزوین قیمت تخم مرغ جهاد سازندگی شورای اسلامی قزوین جهاد کشاورزی استان قزوین نهاده های دامی در استان تأمین نهاده های دامی استان قزوین وجود ندارد قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد

 

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  سرپرست جهاد کشاورزی مشهد مقدس امروز گفت: قیمت گوشت قرمز گرم نیز در مشهد مقدس بعد از ماه مبارک رمضان تا کنون افزایش نداشته است.

قارزی افزود: توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند به مقدار زیاد از اسفند پارسال تاکنون در حال انجام است و امیدوارم به زودی روند کاهشی در قیمت لاشه دام را نیز شاهد باشیم.

وی درباره قیمت دام زنده در میادین مشهد گفت: بنا شده است فروش در میدان فقط با فاکتور انجام بشود و توضیح در این زمینه در حوزه کار مسئولان استانی جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد