Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@03:02:40 GMT

طرز تهیه شیرینی قطره‌ای شکلاتی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۵۸۸۵

طرز تهیه شیرینی قطره‌ای شکلاتی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه شیرینی قطره‌ای شکلاتی را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

موادلازم:

۱ لیوان روغن مایع
۳ عددتخم مرغ
۱ لیوان پودرشکر
۱ پاکت وانیل (۵گرم، نصف قاشق چایخوری)
۱پاکت بکینگ پودر (۱۰ گرم،۱قاشق غذاخوری صاف)
۳/۵ تا ۴لیوان بزرگ آرد
۱۰۰گرم شکلات شیری (به صورت بن ماری شده)
۱پیاله پودرپسته

بیشتر بخوانید

طرز تهیه شیرینی خشک گردویی

طرزتهیه:

تمام مواد را باهم مخلوط میکنیم وخمیری درست میکنیم که خیلی سفت نباشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این مقدار خمیر۲سینی شیرینی درست میشه. از خمیر تکه‌هایی به اندازه‌ی گردو برمیداریم و به صورت قطره‌ آب شکل میدیم. با حرارت ۲۰۰ درجه در فر به اندازه‌ای که زیرشون مقداری سرخ بشه و روشون خیلی کم برشته بشه بعد از اینکه از فر بیرون آوردیم.. میزاریم سرد بشه و بعد در شکلات آب شده میزنیم و روشون پودر پسته میریزیم.

نوش جان

منبع: salad tak

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انواع شیرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۵ درصدی بهره وری آب در سطح مزرعه با سامانه آبیاری قطره‌ای

به گزارش خبرنگار مهر، علی مختاران صبح چهارشنبه در نشست خبری گرامیداشت روز ملی گندم و نان که در سالن جلسات مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد، با اشاره به تجارب استفاده از سامانه آبیاری قطره‌ای در تولید گندم به عنوان یک گیاه متراکم گفت: در این زمینه باید به کاهش مصرف آب و افزایش تولید و بهره وری در مزارع توجه جدی صورت گیرد.

وی مبنای این حرف را صرفه جویی واقعی در مصرف آب دانست که در سطح استان و کلان کشوری باید مورد پیگیری قرار گیرد و افزود: با توجه به کمبود آب در سراسر کشور، صرفاً با تأمین آب می‌توان تولید را افزایش داد اما ممکن است به ارتقای بهره وری در سطح یک حوزه یا استان نرسیم، بنابراین باید کاهش مصرف آب با در نظر گرفتن حفظ تولید محصول مد نظر باشد.

عضو هیأت علمی بخش تحقیقات آبیاری زهکشی مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی با اشاره به اینکه برای تحقق این هدف باید از تکنیک‌های به زراعی استفاده کرد، عنوان کرد: یکی از این تکنیک‌ها سامانه آبیاری قطره‌ای نواری است که برای تولید گندم می‌توان از آن استفاده کرد، در کنار این موضوع باید تمهیداتی نیز برای ارتقای بهره وری اتخاذ شود.

مختاران با تاکید بر ضرورت تمرکز بر سامانه کشت و استفاده از مهندسی زهکشی مناسب در جهت حفاظت از خاک بیان کرد: تجربه استفاده از این سامانه در تحقیقات این مؤسسه با حفظ عملکرد محصول از چهار تن در هکتار در مناطق مستعد شوری تا مناطق مستعد و خاک‌های مناسب که ۶ و نیم تن در هکتار بود، حاکی از کاهش ۳۲ درصدی مصرف آب نسبت به سامانه آبیاری سنتی است.

وی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی مصرف آب با استفاده از این سامانه نسبت به بهره گیری از سیستم‌های آبیاری بارانی عنوان کرد: این سامانه توانسته میزان بهره وری آب در سطح مزرعه را ۳۵ درصد افزایش دهد و نسبت به سیستم آبیاری بارانی حدود ۱۰ درصد ارتقای بهره وری داشته باشد. اساس این سامانه دور آبیاری کم و تناوب آبیاری بالاست.

عضو هیأت علمی بخش تحقیقات آبیاری زهکشی مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی با اشاره به اینکه این سامانه اجازه نمی‌دهد نمک در اطراف ریشه گیاه تجمع کند، مطرح کرد: در مناطقی که کیفیت آب مناسب بود استفاده از این سامانه با حفظ بقایای گیاهی موجب ارتقای ۱۰ درصدی صرفه جویی واقعی آب نسبت به سیستم سنتی و نیز افزایش ۲۰ درصدی عملکرد محصول شد.

مختاران گفت: استفاده از سامانه آبیاری قطره‌ای نواری حتی به مهندسان آب اجازه می‌دهد که به راحتی سیستم‌های هوشمند را به صورت اتوماسیون یا بر خط استفاده از داده‌های هواشناسی اجرا کنند و ضمن مدیریت آبیاری، صرفه جویی واقعی آب در مزرعه محقق شود. توسعه این سیستم نباید مبنای توسعه اراضی کشاورزی بلکه باید مبنای بهبود باشد.

کد خبر 6080972

دیگر خبرها

  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • طرز تهیه اسموتی توت فرنگی خوشمزه! یک مُدل با شیر، یک مُدل رژیمی
  • افزایش ۳۵ درصدی بهره وری آب در سطح مزرعه با سامانه آبیاری قطره‌ای
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری
  • توقیف شوتی‌ها در رودبار
  • طرز تهیه کیک شکلاتی فقط در ۷ دقیقه (فیلم)
  • پیش بینی کاهش نسبی دما در چهارمحال و بختیاری
  • عبور تولید آلومینیوم کشور از مرز ۶۳۵ هزار تن
  • لذیذترین کیک گدازه شکلاتی فقط در ۷ دقیقه + فیلم
  • شیرینی حمله به اسرائیل را در فضای مجازی تلخ نکنیم + فیلم