Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر شهر تهران در وضعیت زرد قرار دارد و اگر با همین روند پیش برویم شاهد برگشت برخی از محدودیت‌ها در تهران هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن فرهادی اظهار کرد: در حال حاضر ما با اجرای طرح ترافیک در تهران مخالف هستیم، زیرا در این ساعت میزان تراکم جمعیت در مترو و اتوبوس بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: درحال حاضر بیش از ۹۰ درصد از مردم در مترو از ماسک استفاده می‌کنند، اما فاصله گذاری اجتماعی در مترو عملا امکان پذیر نیست.

فرهادی ادامه داد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا اختیارات در زمینه اعمال محدودیت‌ها به استانداری و دانشگاه‌ها داده شده است و باید پروتکل‌های بهداشتی در واحد‌های صنفی کسب و کار به طور دقیق رعایت شود.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت افزود: در راه آهن پروتکل‌ها خیلی بهتر از سیستم هواپیمایی کشور اجرا می‌شود. در داخل هواپیما بحث فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی‌شود که ما دچار مشکلاتی در این خصوص هستیم؛ اتوبوس‌هایی که مسافران را به هواپیما منتقل کرده پروتکل‌های بهداشتی مانند فاصله گذاری اجتماعی در آن‌ها به خوبی رعایت نمی‌شود.

فرهادی گفت: نظارت بر واحد‌های صنفی و ادارات و حمل و نقل عمومی تشدید پیدا می‌کند و با واحد‌های متخلف برخورد می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر شهر تهران در وضعیت زرد قرار دارد و برخی از شهرستان‌های تابعه استان تهران نیز وضعیت سفید دارند، اما اگر با همین روند پیش برویم ما شاهد برگشت برخی از محدودیت‌ها در تهران هستیم.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت بیان کرد: در حال حاضر تالار‌های پذیرایی با پروتکل‌های سختگیرانه تری می‌توانند فعالیت کنند و اگر ما شاهد اجرا نشدن برخی موارد بهداشتی باشیم فعالیت تالار‌ها در مرز محدودیت قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طرح ترافیک کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس فاصله گذاری اجتماعی حال حاضر پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی

 

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما ، دکتر داود منظو، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نخستین نشست شورای معاونان سازمان ، به تبیین مهم‌ترین وظایف و مأموریت‌های سازمان درخصوص تحقق شعار سال و همچنین راهکار‌های عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد پرداخت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به نقش مهم سازمان در تحقق شعار امسال گفت :در همین ابتدای سال، برنامه‌های لازم را برای عملیاتی کردن شعار جهش تولید با مشارکت مردم، در تعامل و هم‌اندیشی با دستگاه‌ها تهیه و ابلاغ خواهیم کرد.

تشکیل کارگروه پیگیری و تحقق منویات مقام معظم رهبری در سازمان برنامه و بودجه کشور

دکتر منظور افزود: در سازمان کارگروهی نیز برای عملیاتی کردن این شعار و تحقق و پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه وظایف سازمان برنامه و بودجه، تشکیل شده است  که با برگزاری جلسات منظم، برنامه‌های عملیاتی لازم را ارائه می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به دیدار نوروزی مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام  و تحسین تحرک و تلاش دولت در حوزه‌های مختلف،  و دغدغه‌های ایشان درباره برخی واقعیات تلخ اقتصاد از جمله گرانی، بی‌ثباتی بازار، تنزل ارزش پول ملی و فاصله طبقاتی افزود :ماخود را ملزم و مکلف به برنامه‌ریزی و اقدام جدی برای رفع این دغدغه‌ها می‌دانیم.

تمرکز سازمان برنامه و بودجه بر کاهش کسری بودجه، مدیریت هزینه‌ها و تحقق حداکثری منابع درآمدی دولت

معاون رئیس‌جمهور  تمرکز سازمان برنامه و بودجه بر کاهش کسری بودجه، افزایش بهره‌وری، مدیریت هزینه‌ها و صرفه‌جویی حداکثری، تحقق حداکثری منابع درآمدی دولت و تخصیص‌های مبتنی بر نیازسنجی و ناظر بر نیاز‌های ضروری دستگاه‌ها، از جمله راهکار‌های موجود برای رفع این دغدغه‌ها دانست وگفت: شعار دولت سیزدهم، عدالت اجتماعی است و باید نسبت به کاهش فاصله طبقاتی، توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

 تعامل سازمان برنامه و بودجه با دستگاه‌های اجرایی در تدوین بودجه ۱۴۰۳ بی‌سابقه بود

دکتر منظور با اشاره به برگزاری جلسات فشرده با حضور وزیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی در مرحله تنظیم بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، افزود: این اقدام تعاملی بی‌سابقه در سازمان برنامه و بودجه کشور، منجر به ایجاد همدلی و جلب رضایت دستگاه‌ها شد وبه جامعه پیام امید  داد.

وی گفت : نقش این سازمان اینست که مجموعه ظرفیت‌های کشور را به صورت یکپارچه در خدمت رشد کشور و کاهش فاصله طبقاتی قرار دهد و در این راستا، ضروریست بخش‌های مختلف به صورت جدی حرکت کنند. در گام نخست، مرکز آمار ایران باید با بررسی دقیق و تعیین وضعیت شاخص‌های نابرابری در کشور، مجموعه حمایت‌ها و کمک‌های نقدی و غیرنقدی دولت از خانوار‌های ایرانی را احصا و در اختیار نظام برنامه‌ریزی قرار دهد تا تصویر روشنی از وضعیت عدالت اجتماعی در کشور داشته باشیم.

در این نشست، معاونان سازمان نیز دیدگاه‌های خود را درباره راهکار‌های تحقق شعار سال بیان کردند.

دیگر خبرها

  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست
  • به‌کارگیری واگن‌های وارداتی در زمستان امسال در خطوط مترو
  • ایران طلسم شکست‌ناپذیری استراتژیک اسرائیل را شکست
  • وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می شود
  • وضعیت ترافیک هوایی منطقه در حال حاضر (تصویر)
  • مظفری‌ زاده: خمز نگران شده و می‌خواهد کنار خانواده اش باشد/ آلوز فردا در تمرین حاضر می‌شود
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • امکان مخفی‌کردن تیک آبی از دسترس کاربران پریمیوم ایکس خارج خواهد شد
  • لزوم ارایه راه‌حل برای معرفی تجدیدپذیرها به حوزه صنایع