Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - برنامه‌های متنوع فرهنگی "هفته عفاف و حجاب" ویژه گرامی‌داشت یاد شهدای مسجد گوهرشاد در ایلام برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام به نقل از روابط عمومی سپاه ایلام، 110 برنامه فرهنگی "هفته عفاف و حجاب" در راستای گرامیداشت یاد و نام شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی در ایلام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان: سند جامع «عفاف و حجاب» شورای عالی انقلاب فرهنگی بومی‌سازی می‌شودفرمانده انتظامی گیلان: اولویت ترویج فرهنگ "عفاف و حجاب" با فعالیت‌های ایجابی استچادر مشکی با قیمت مناسب در نمایشگاه تخصصی محصولات عفاف و حجاب عرضه می‌شود

به گفته سردار جمال شاکرمی،‌ فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام این برنامه‌ها تحت تأثیر کروناویروس به‌صورت مجازی و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

وی محوریت برنامه‌های "هفته عفاف و حجاب" را با نگاهی به آسیب‌های اجتماعی همچون بدحجابی، طلاق، خودکشی و سایر منکرات اخلاقی عنوان کرد و افزود: برپایی نمایشگاه، تولید آثار هنری و تبلیغات بصری در سطح شهر و تجلیل از بانوان محجبه با محوریت جامعه بسیج زنان در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج سراسر استان ازجمله برنامه‌های "هفته عفاف و حجاب" در ایلام است.

شاکرمی تشریح و تبین برنامه‌های "هفته عفاف و حجاب" با ایجاد پویش‌های "حجاب" در فضای مجازی، ویژگی‌های حجاب برتر برای جوانان و نوجوانان، برگزاری مسابقات را از دیگر برنامه‌های "هفته عفاف و حجاب" در ایلام دانست و گفت: هر اقدامی که به تبین و تبلیغ "حیا"، "عفت و غیرت" به جهت حفظ حریم خانواده منتج شود، در دستور کار برگزارکنندگان "هفته عفاف و حجاب" است.

انتهای پیام/180/س

R7718/P/S6,52/CT12 بیشتر بخوانید... فرمانده انتظامی گیلان: اولویت ترویج فرهنگ "عفاف و حجاب" با فعالیت‌های ایجابی است استاندار گیلان: سند جامع «عفاف و حجاب» شورای عالی انقلاب فرهنگی بومی‌سازی می‌شود چادر مشکی با قیمت مناسب در نمایشگاه تخصصی محصولات عفاف و حجاب عرضه می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان از برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه خبر داد و گفت: رسم دیرین، شهر زندگی و اصفهان جان از برنامه‌های شاخص این هفته در منطقه ۲ است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا طبیبی با بیان اینکه رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان امسال با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» برگزار می‌شود، اظهار کرد: به همین مناسبت در منطقه ۲ شهرداری اصفهان ۱۲ برنامه با همکاری مجموعه‌های فرهنگی و فرهنگسراها برگزار می‌شود که از این میان ۵ رویداد ویژه است.

وی افزود: در همین راستا، رویداد «رسم دیرین» در قالب آئین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای روز ششم اردیبهشت از ساعت ۱۷ در بوستان قلمستان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان گفت: «شهر زندگی ۱»، جشنواره عکس از زیبایی‌های محلات منطقه ۲ است که نخستین دوره آن به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود و مراحل بعدی به مناسبت‌ها و با موضوعات متنوع شهری برگزار خواهد شد.

وی شعار این رویداد را «شهر زندگی، محله زندگی» با تاکید بر ضرورت زیست پذیری محلات دانست و خاطرنشان کرد: نخستین دوره این جشنواره ۹ محله از محله‌های قدیمی منطقه شامل آفاران، برزان، ولدان، مشکین و جاوان در شمال و بابوکان، رسالت، دهنو و بختیار دشت را به تصویر می‌کشد و در دوره‌های بعدی، موضوعاتی از جمله بزرگان و آئین‌های محلات، محور جشنواره خواهد بود.

طبیبی با اشاره به رویداد «اصفهان جان» گفت: این رویداد نیز شامل روایت‌گری اصفهان در قالب نقالی و به صورت میدانی است و از سوم تا ششم اردیبهشت از ساعت ۱۷ در محلات بابوکان، رسالت، دهنو و قلمستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر رویدادهای این هفته بیان کرد: سایر رویدادها در مراکز فرهنگی منطقه برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اختتامیه «جشنواره نمکدون» در فرهنگسرای سراج، شب شعر جاوان و اصفهان فیروزه‌ای در فرهنگسرای معلم، مسابقه زیباترین تعریف از اصفهان با عنوان «نگاه اصفهانی»، معرفی کتاب بانوان شیعه، اردوی اصفهان گردی و سینما اسوه اشاره کرد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان همچنین از برگزاری هفته فرهنگی محله دهنو خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان، برنامه‌های مربوط به هفته فرهنگی دهنو با تأخیر و از نوزدهم تا بیست‌ویکم اردیبهشت برگزار می‌شود؛ در همین راستا، رویداد «باغ نو -ده نو» به عنوان پیش مقدمه رویدادهای هفته فرهنگی دهنو برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 747072

دیگر خبرها

  • ‌هفته سنندج چه برنامه‌هایی ‌برگزار می‌شود؟
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام شد
  • آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود