Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بازرسی پاکستان که از ۲ سال پیش پرونده حساب‌های بانکی جعلی را بررسی می‌کند و توانسته در آن به نام رئیس جمهور سابق این کشور برسد امروز تلاش خواهد کرد جرائم او را اثبات کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای.آر.وای نیوز، سازمان بازرسی پاکستان جرائم مالی «آصف علی زرداری» رئیس جمهور سابق کشور پاکستان را امروز در دادگاه ویژه حسابرسی مالی بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق دستور دادگاه زرداری در هر صورت باید در جلسه دادگاه حاضر باشد و اگر بیماری یا موارد دیگر را بهانه کرده و به صورت حضوری در دادگاه حاضر نشود تیم سازمان بازرسی پاکستان او را از طریق ویدیو کنفرانس پیش روی قضات قرار خواهند داد.

پرونده «پارک لین» که نام زرداری در آن قرار دارد مربوط به حساب های بانکی جعلی می شود که سازمان بازرسی پاکستان آن را از 2 سال قبل مورد بررسی قرار داده است.

در این پرونده حساب های جعلی به نام افرادی بی بضاعت باز شده و از طریق آن رقم های مالی بسیار سنگینی جابجا شده است.

بسیاری از این افراد تصور می کردند که حساب آن ها کاملا خالی است ولی پس از مواجه با مسئولین قضایی متوجه می شدند که از طریق حساب های بانکی آنها مبالغ هنگفت جابجا شده است.

زرداری متهم به دریافت یک وام غیر قانونی 500 میلیون روپیه‌ای (حدود 4میلیون دلاری) نیز هست و تنها همین جرم می تواند مجددا او را راهی زندان کند.

سازمان بازرسی پاکستان همزمان پیگیر فساد مالی سران حزب نواز نیز هست و در تازه ترین اقدام خود «خواجه آصف» وزیر خارجه سابق پاکستان را احضار کرده است.

پرونده فساد مالی علیه افراد برجسته‌ای چون نواز شریف، شهباز شریف، شاهد خاقان عباسی، حمزه شهباز، مریم نواز و... نیز در جریان است.

افزایش امیدها برای تبرئه نواز شریف پس از اخراج قاضی جنجالی پرونده ویبرگزاری جلسه دولت پاکستان بدون کولر؛ اصرار به بازگشت فوری نواز شریفسازمان بازرسی پاکستان مجددا دستور دستگیری نواز شریف را صادر کرد

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نواز شریف کشور پاکستان بیشتر بخوانید... مشاور ویژه نخست وزیر پاکستان توقف کریدور اقتصادی مشترک با چین را تکذیب کرد وزیر هوانوردی پاکستان: تعداد خلبانان دارای مدرک مشکوک به ۲۹۲ نفر رسیده است گزارش تسنیم از درگیری خونین قبیله‌ای در پاراچنار پاکستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نواز شریف کشور پاکستان نواز شریف اخبار پاکستان سازمان بازرسی پاکستان نواز شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

ایرج مرندی معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در طول اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان و نوروز امسال در استان ۱۱ هزار و ۹۴۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی، خدماتی، انبار و سردخانه‌ها، عمده‌فروشی‌ها، خرده‌فروشی‌ها انجام شد.

وی اضافه کرد: در طول این ایام بیشترین تخلفات پرونده‌های تشکیل شده مربوط به درج نکردن قیمت با هزار و ۱۰۷ مورد، گران‌فروشی با ۴۶۰ مورد و کم‌فروشی با ۱۰۱ مورد بود که پرونده‌های متخلفان پس از تکمیل برای رسیدگی و رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرندی ادامه داد: در بازه زمانی اجرای طرح ویژه ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ که از ۱۶ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز و در ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به پایان رسید، ۴۱ اکیپ بازرسی در سطح استان در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر از واحد‌های مختلف صنفی بازرسی و اقدام به نظارت میدانی و تشکیل پرونده‌های مختلف تعزیراتی کردند.

معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: همچنین در راستای اجرای مصوبات جلسات ستاد خدمات سفر استان، اکیپ‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و میراث‌فرهنگی تشکیل و نسبت به نظارت و بازرسی از رستوران‌های شهری و بین شهری، هتل‌ها، مهمان‌پذیری‌ها، غذاخوری‌ها و خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی در طول تعطیلات نوروزی اقدام و با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرفت.

مرندی افزود: همشهریان در طول سال می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی از سوی واحد‌های صنفی و غیر صنفی اعم از احتکار، قاچاق، عدم فروش کالا، گران‌فروشی، کم‌فروشی، صادرنکردن فاکتور، عدم درج قیمت بر روی کالا و خدمات و ... را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن وتجارت در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • افزایش کلاهبرداری مالی و برداشت از حساب شهروندان مهرانی
  • افزایش ٤ برابری معاملات بورس و قراردادهای دو جانبه