Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@09:19:34 GMT

تحقیق و تفحص از وزارت ارتباطات کلید خورد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۰۱۲

تحقیق و تفحص از وزارت ارتباطات کلید خورد

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با مهر، از کلید خوردن تحقیق و تفحص جدیدی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی گفت: بنده و چند تن از نمایندگان به دنبال آن هستیم که تحقیق و تفحص از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را کلید بزنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نوع قراردادهای منعقد شده در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های اقماری این وزارتخانه، تخلفاتی به چشم می‌آید که باید در این زمینه بررسی‌های دقیق انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوچکی‌نژاد بیان کرد: یکی دیگر از محورهای تحقیق و تفحص از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضعف این وزارتخانه در ارائه خدمات به مردم است که باید مشخص شود که علت این مسئله چیست.

منبع: الف

کلیدواژه: وزارت ارتباطات تحقیق و تفحص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد افزود: موضوع درچندین جلسه کمیسیون به صورت میدانی و ستادی با حضور شهردار وقت و شهردار فعلی منطقه ۳ همچنین مدیر املاک وقت و فعلی منطقه و سایر مدیران شهرداری دخیل در موضوع مطرح و بررسی‌های لازم صورت گرفت.   وی گفت: با بررسی کلیه سوابق، مستندات و مکاتبات موجود از سال ۱۳۷۷ تاکنون و تشکیل جلسه کمیته نظارت با حضور مدیران ادارات بازرسی، حقوقی و حراست شهرداری و احصاء اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین بررسی تطبیق یا عدم تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب بلوار مذکور، گزارش اولیه آن آماده شده که پس از نهایی شدن، گزارش مبسوط آن به صحن علنی شورا جهت تصمیم گیری ارسال خواهد شد.   لازم به ذکر است رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر نظارت جدی و موثر بر اجرای پروژه‌ها بر اجرای پروژه‌های شهری طبق طرح مصوب اصرار ورزید.

دیگر خبرها

  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی
  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • میزان افزایش قیمت پیامک در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • طفره کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تفحص حقوق‌های نجومی