Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیران عامل شستا و تاصیکو سفر کاری خود به استان خراسان جنوبی را با حضور در طبس و بازدید از شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان اولین معدن تمام مکانیزه و بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کشور، آغاز کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت زغال سنگ پروده طبس، محمد رضوانی فر، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)، که به اتفاق آقایان کوروش نفیعی، سیامک علی بابایی، علی رستمی و محمدنبی نوری، سفر کاری خود به استان خراسان جنوبی را با حضور در طبس و بازدید از شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان اولین معدن تمام مکانیزه و بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کشور، آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد رضوانی فر پس از بازدید از کارگاه لانگوال استخراج زغال سنگ در عمق 650 متری زمین و همچنین بازدید از فرایند فرآوری محصول در کارخانه زغالشویی پروده طبس، فرایند معدنکاری و تلاش نیروها را باشکوه و غرور آفرین توصیف کرد و افزود نظم و انضباط و روحیه دلسوزی برای توسعه، در نقطه نقطه معدن مشهود بود.
غلامرضا سلیمانی نیز با اعلام اینکه بهترین و مدرنترین معدن ایران با طراحی و بهره برداری خوب و نیروی انسانی توانمند، در خدمت توسعه منطقه بوده است گفت: تلاش می‌کنیم با تأمین ست دوم تجهیزات مکانیزه استخراج لانگوال، معدنکاری و اشتغال پایدار را توسعه دهیم.
مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس در این بازدید ضمن قدردانی از حضور مدیران عامل شستا و تاصیکو و همچنین جمعی از مسئولین شهرستان و استان در منطقه معدنی پروده، گزارشی از فعالیت‌های شرکت در حوزه های مختلف مدیریتی و عملیاتی ارائه نمود.
رمضان کریتی ثانی با اشاره به جایگاه شرکت که در شش سال متوالی گذشته بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کشور بوده است افزود: عملیات معدنی و استخراج ذخایر را تقریباً در تمامی حوزه فعالیت خود گسترش داده ایم و برای افزایش ظرفیت استخراج زغال سنگ خام و همچنین بهبود راندمان فرآوری محصول، خرید ست دوم تجهیزات استخراج مکانیزه در معدن و اجرای طرح اسپیرال برای تولید کنسانتره بیشتر در کارخانه زغالشویی را در دست پیگیری داریم.
وی ضمن اشاره به نقش فعالیت شرکت در توسعه اقتصادی اجتماعی گفت: با توجه به سرمایه های انسانی و توانمندی های در اختیار، خواستار این مهم هستیم که با تأمین ذخایر جدید زغالی، فعالیت معدنکاری و اشتغالزایی پایدار در منطقه را توسعه دهیم.
شایان ذکر است که در این بازدید، مسائل مطرح شده شرکت زغال سنگ پروده طبس مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت و عنوان شد پروژه های توسعه این شرکت شامل در اختیار گرفتن پهنه‌های جدید زغالی برای توسعه معدنکاری، خرید تجهیزات استخراج لانگوال و اجرای طرح اسپیرال، افزایش سرمایه شرکت و عرضه سهام در بازار سرمایه، با حمایت و همکاری تاصیکو و شستا پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت زغال سنگ پروده طبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس شرکت دانش‌بنیان از سوی ایرانیان خارج کشور حمایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید علی حسینی، معاون توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی با توجه به جزئیات مدل حمایتی سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه از فناوران و محققان ایرانی خارج از کشور در قالب پروژه و پلتفرم «کانکت پلاس» گفت: هدف از «کانکت پلاس» سامانه‌ای برای همکاری با متخصصان ایرانی خارج از کشور است.

وی ادامه داد: براساس این پروژه نخبگان و فارغ التحصیلانی که قبلاً در خارج از کشور شرکت تأسیس و یا محصولی تولید کردند و می‌خواهند مشابه آن را در ایران تولید و یا شرکت دانش بنیان در ایران تأسیس کنند، در این سامانه حمایت می‌شوند.

معاون توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد  دانش بنیان ریاست جمهوری اشاره کرد:  با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، یک گرنت ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومانی بلاعوض و همچنین جذب سرمایه از صندوق ها و وی سی های همکار کانکت به افرادی که به دنبال تأسیس شرکت دانش بنیان هستند، اعطا می‌شود.

وی گفت: همچنین یک سری امکانات زیرساختی و فضاهای مازاد در پارک‌ های فناوری پردیس، دانشگاه صنعتی شریف، تهران، اصفهان، شیراز و … در اختیار این افراد قرار داده خواهد شد.

حسینی، با بیان اینکه طی دو ماه و نیم، ۳۸۰ پروپوزال واصل شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۱۰۰ پروپوزال به شرکت دانش بنیان تبدیل شد و باقی طرح‌ها در حال داوری و ارزیابی است. همچنین پروژه‌های این افراد را به سرمایه گذاران معرفی خواهیم کرد چرا که بعضاً برخی از طرح‌ها به حمایت بالای چند میلیارد تومان نیاز دارند و از آنجا که این پروژه‌ها پیش از آن اجرایی شده، ریسک سرمایه گذاری شأن کمتر است.

 وی دومین حمایت در قالب پروژه کانکت پلاس را حمایت از محققان پسادکتری عنوان کرد و گفت: در همین راستا از هزار و ۷۰۰ محقق پسادکتری در سال ۱۴۰۲ حمایت کردیم. فرد ابتدا باید پروپوزال خود را در پلتفرم کانکت پلاس بارگذاری کند و ما قبل از اپلای کردن، او را به دانشگاه یا پژوهشگاه معرفی می‌کنیم.

وی در همین راستا ادامه داد: اگر پروپوزال فرد تأیید شود، در دانشگاه جذب و علاوه بر اعطای حقوق استادیار پایه و یک گرنت حدود ۳۰۰ میلیون تومانی، به مدت یک سال بیمه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • به صدا درآمدن زنگ زمین پاک و آوای سلامت در گیلان
  • تاسیس شرکت دانش‌بنیان از سوی ایرانیان خارج کشور حمایت می‌شود