Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پارلمان کویت درباره طرح یکجانبه الحاق اراضی فلسطین بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن این بیانیه که در پایگاه اینترنتی پارلمان کویت منتشر شد، بدین شرح است: «ما در مجلس امت تصمیمات و پروژه‌های مربوط به طرح یکجانبه صهیونیست‌ها برای الحاق بخش‌های گسترده و حیاتی از خاک فلسطین در کرانه باختری و پیامد‌های آن شامل پایان یافتن طرح‌های صلح و سازش و از هم پاشیدن اقتصاد و جامعه فلسطین -که از اشغالگری ظالمانه و تبعیض نژادی رنج می‌برد- با نگرانی و اندوه شدید دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در مجلس امت از همکارانمان در پارلمان‌های کشور‌های آزاده جهان می‌خواهیم علیه این اقدام یکجانبه صهیونیست‌ها که با قطعنامه‌ها و توافقنامه‌های بین‌المللی مغایر و میخی جدید بر تابوت روند صلح و حق فلسطینیان در بهره‌مندی از تعیین سرنوشت و تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس شریف است، مواضع قاطعانه اتخاذ کنند.

ما در مجلس امت همچنین از حکومت‌های عربی، اسلامی و حکومت‌های آزاده جهان می‌خواهیم علیه رژیم اشغالگر اقدامات تنبیهی اتخاذ کنند و در جهت اعلام همبستگی با مردم فلسطین گام‌های موثر بردارند به گونه‌ای که از استقامت و مبارزات مردم فلسطین حمایت کند و از درد و رنج انسانی، اقتصادی و اجتماعی آنان بکاهد؛ درد و رنجی که از اشغالگری و جنایت‌های بی وقفه آن نشات گرفته است.

ما از مجلس امت ملت‌های آزاده جهان را به ثبات، اعلام همبستگی با مردم فلسطین و تحریم هر آن چه که به رژیم اشغالگر مربوط می‌شود یا از آن حمایت می‌کند، دعوت می‌کنیم. پذیرش جنایت‌های این رژیم به تداوم و توسعه آن و آزار دیدن دیگر ملت‌های جهان از جنایت‌های مشابه منجر می‌شود؛ زیرا نخستین جنایتکار مجازات عادلانه و بازدارنده را دریافت نکرد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارلمان کویت کرانه باختری رژیم صهیونیستی مجلس امت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق؛ عملیات تنبیهی ایران در برابر رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   ۱۳ فروردین ماه سال جاری بود که رژیم غاصب صهیونیستی در یک اقدام گستاخانه کنسولگری کشورمان در سوریه را با موشک مورد هدف قرار داد و عده‌ای از مستشاران نظامی ما را به شهادت رساند،  

  اما دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران چند روز پیش در یک عملیات پهپادی و موشکی علیه رژیم صهیونیستی  پاسخ قاطع و عبرت آموز به این رژیم دادند تا رژیم کودک کش و صهیونیست تنبیه شود و دیگر نتواند نسبت به خاک ایران و سرداران ما کوچکترین تهددی انجام دهد.

به دنبال عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم غااصب صهیونیستی از همان ساعات اولیه به خیابان‌ها آمدند و از این اقدام قاطع سپاه    تشکر کردندو به جشن وسرور پرداختند  

  عملیات وعده صادق نمونه برجسته و واضحی برای عبرت گرفتن رژیم صهیونیستی و حامیانش بود.

نیرو‌های مسلح ایران عملیات وعده صادق را بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام داده و ایران برای تامین منافع ملی و امنیت ملی خود  حداقل تنبیهی لازم را علیه رژیم متجاوز صهیونیستی انجام داده است.

  رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش بدانند اگر مجددا مرتکب اشتباهی شوند این بار جواب سخت‌تر و محکمتری خواهند دید.

 

گزارش دارد...

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم هرمزگان علیه رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
  • کوثری، نماینده تهران: فکر می‌کنم صهیونیست ها اقدامات محدودی انجام دهند/ توصیه می‌کنیم از جنایت‌‌ دست بردارند، و الّا مرگشان زودرس خواهد شد/ اردن باید بداند حمایت از اسرائیل به ضررش خواهد بود
  • وعده صادق؛ عملیات تنبیهی ایران در برابر رژیم صهیونیستی
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • تصمیماتمان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا