Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در شرایطی که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا باز هم افزایش یافته و متاسفانه با خبر می‌شویم بسیاری از هموطنان عزیزمان نیز جان خود را از دست می‌دهند سازمان لیگ فدراسیون کشتی با ثبت قرارداد کشتی گیران تیم‌های مختلف اصرار دارد تا رقابت‌های لیگ برگزار شود و این علاقه به انجام مسابقات جای تعجب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی حسین نوری قهرمان شایسته کشتی فرنگی کشورمان علی رغم تمرینات انفرادی درگیر بیماری کرونا شده و در بیمارستان مسیح دانشوری زیر دستگاه تنفس قرار دارد یعنی زنگ خطری که باید به آن توجه ویژه داشت.

وقتی محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از اصرار به برگزاری لیگ گلایه می‌کند و می‌گوید واقعا برگزاری مسابقات به چه قیمتی؟ سلامتی و عمر حرفه‌ای کشتی گیر در لیگ با چه چیزی معاوضه می‌شود؟ درست است شرایط اقتصادی خوب نیست، اما شرایط برای همه یکسان است و چه بسا خیلی‌ها هستند که حتی حداقل‌های زندگی ما هم براشون حکم آرزو را دارد؛ پس بهتر است یک مقدار دوراندیش‌تر باشیم، آیا بهتر نیست کمی بیشتر به فکر سلامتی کشتی گیران باشیم؟

وقتی استفاده از ماسک در محیط‌های عمومی اجباری می‌شود و از حضور کارمندان و کارکنان در ادارات و دستگاه‌ها در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک، جلوگیری می شود آیا نباید کرونا را جدی گرفت؟

وقتی مسئولان وزارت بهداشت در طول شبانه روز با تاکید بسیار هموطنان عزیزمان را به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دعوت می‌کنند و کادر درمانی بیمارستان‌ها همواره تقاضای همکاری همه جانبه دارند، برگزاری رقابت‌های لیگ کشتی که سلامت ورزشکاران را تهدید می‌کند چه سودی خواهد داشت؟ و آیا بهتر نیست در انجام هر گونه تصمیمی بیشتر دقت کنیم؟

البته با وجود اصرار سازمان لیگ، اما محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی با تاکید اینکه سلامت کشتی گیران در اولویت است و چنانچه برگزاری رقابت‌های لیگ حتی کوچکترین تهدیدی را برای کشتی گیران داشته باشد این مسابقات انجام نمی‌شود نکته بسیار مثبتی است که جای تقدیر دارد و امیداریم شرایط به گونه‌ای پیش رود که شاهد ریشه کَن شدن هر چه سریعتر این ویروس منحوس باشیم.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی‌های طرح سلامت نوروزی از ۸۷۰ هزار مورد گذشت

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کل بازرسی‌ها در این مدت ۸۷۰ هزار و ۸۹ مورد بوده که ۶۳۶ هزار و ۷۹۸ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع غذا انجام شده و ۸۵۵ هزار و ۴۶۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم سازی شده است. بنا بر اعلام این مرکز در این مدت ۴۴۷ هزار و ۹۴۷ مورد کلرسنجی منابع آب آشامیدنی انجام شده و تعداد بازرسی بین راهی ۲۱ هزار و ۶۱۱ مورد، بازرسی از اماکن عمومی ۲۳۳ هزار و ۲۹۱ مورد، تعداد اخطار کتبی صادره ۸۹ هزار و ۷۹۰ مورد، معرفی به مراجع قضایی ۱۱ هزار ۵۴۴ مورد و پلمپ مراکز متخلف ۲۷۳۹ مورد بوده است.

دیگر خبرها

  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • آب گذاری ۱۶ درصد سردهنه‌های خاکی در گیلان
  • حل ناترازی ها مهمترین اولویت انرژی کشور در ۱۴۰۳
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • بازرسی‌های طرح سلامت نوروزی از ۸۷۰ هزار مورد گذشت
  • شهرآورد تهران، این بار دوشادوش هم!
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم