Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@16:59:43 GMT

احداث کوهستان پارک در شهر تیرور

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۴۷۶

احداث کوهستان پارک در شهر تیرور

شهردار تیرور گفت: پروژه احداث کوهستان پارک در این شهرستان در حال مطالعه و نقشه‌های اجرایی آن در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین قاسمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بودجه شهرداری این شهر در سال گذشته ۷۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بوده که از این مقدار ۵۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرانه پیشنهادی فضای سبز برای هر شهروند این شهر ۱۲ مترمربع است از احداث مجموعه گردشگری "کوهستان پارک" این شهر خبر داد و گفت: این طرح هم‌اکنون در مرحله مطالعاتی و تهیه نقشه است.

شهردار تیرور با اشاره به کشت ۴۰۰ اصله نهال درختان بومی و محلی شامل کنار، زیتون، گارم زنگی در سال گذشته در کوهستان پارک این شهر، عنوان کرد: امسال نیز ۲۰۰ نهال خرما در فضای سبز این مجموعه کاشت و زیرسازی و جدول‌گذاری معابر داخلی آن انجام شده است.

قاسمی با اشاره به با بوستان پارک شهر تیرور نیز خاطرنشان کرد: برای احداث این بوستان ۱۶ هکتار زمین برای از طریق اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به شهردار ی و گذار و عملیات آغازین احداث آن در بهمن‌ماه سال ۹۷ آغاز شد.

وی ادامه داد: تسطیح زمین، خیابان کشی پارک، زیرسازی جدول کشی به طول دو کیلومتر، تجهیز چاه آب، اجرای شبکه آبیاری تحت فشار، نصب یک دستگاه ترانس ۱۰۰ ولت برق، نصب برج نور و کاشت درخت، ازجمله اقداماتی بوده که تاکنون در بوستان پارک شهر تیرور جهت رفاه حال شهروندان انجام شده است.

شهردار تیرور با اشاره به برگزاری جشنواره سالانه "سور، سرنا و زندگی" با هدف معرفی موسیقی و آئین‌های بومی و محلی شهرستان میناب و استان هرمزگان در این شهر، ادامه داد: برای توسعه صنعت گردشگری شهر تیرور موانعی وجود دارد که از آن میان می‌توان به وجود رودخانه‌های فصلی و طغیان آن‌ها در کوهستان پارک، اشاره کرد.

قاسمی گفت: راه‌اندازی تأسیسات برق و آب شهرک‌های مسکونی، اجرای زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت خیابان‌های درون شهری، فضاسازی و زیباسازی خیابان کندرو واقع در بلوار ورودی شهر و اجرای طرح اصلاح و بهسازی میدان امام حسین (ع) از جمله پروژه‌های عمرانی در دست اقدام این شهرداری است.

وی افزود: احداث ساختمان اورژانس ۱۱۵ به مساحت ۲۰۰ متر با اختصاص اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان و استفاده از کمک خیرین از دیگر پروژه‌های عمرانی در دست اجرای این شهرداری است.

به گزارش ایمنا، شهر تیرور در بخش مرکزی شهرستان میناب واقع شده است.

کد خبر 432251

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی شهرداری شهر پروژه هاي عمراني افتتاح پروژه های عمرانی فضاي سبز شهري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کوهستان پارک شهر تیرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان » به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از خانمی باردار عشایر نشین است که در روستایی صعب العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌های رو به رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت 18 و جمعه‌ها ساعت 9 از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری

دیگر خبرها

  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها در خیابان لاله‌زار جنوبی