Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:13:49 GMT

پلمب واحدهای صنفی متخلف اصفهان با دستور مقام قضایی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۵۷۵

پلمب واحدهای صنفی متخلف اصفهان با دستور مقام قضایی

جواد محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به الزام استفاده از ماسک از نیمه تیرماه در استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا از روز گذشته تذکرهای لازم به تمام متصدیان و کارکنان شاغل در واحدهای صنفی در پایبندی به استفاده از ماسک داده شد.

وی افزود: واحدهای صنفی ملزم شدند که از ارائه هرگونه خدمات به مشتریانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان با اشاره به اینکه از روز گذشته تیم‌های بازرسی و نظارت با اولویت دهی به فروشگاه‌های بزرگ و مراکز تجمعی پرخطر نسبت به کنترل استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وارد میدان شدند، گفت: جلسه‌ای هم با رؤسای اتحادیه‌ها برگزار شد تا از طریق سامانه‌هایی که در اختیار دارند اعضای واحدهای صنفی را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و الزام به استفاده از ماسک آگاه کنند.

وی اضافه کرد: یکی از مسائل مهم، واحدهای صنفی فاقد پروانه است که در لیست اتحادیه‌ها جا ندارند و خطرآفرین هستند و نظارت بر آنها دشوار است.

محمدی فشارکی به همکاری جدی مقام‌های قضائی استان اصفهان اشاره‌ای کرد و افزود: رعایت کامل دستورالعمل‌های ستاد استانی مقابله با کرونا در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر عهده متصدی مربوطه است و در صورت عدم اجرای این مهم، با دستور مقام قضائی و طبق قوانین با فروشگاه متخلف برخورد و آن واحد صنفی پلمب می‌شود.

کد خبر 4966851

منبع: مهر

کلیدواژه: اصناف بازرسی اصناف ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان دهه کرامت ستاد مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: مطب یک پزشک در شهرستان کوهدشت به علت تخلفات پزشکی پلمب و فرد متخلف ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، علیرضا لطفی اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کوهدشت پرونده پزشک متخصص ارتوپدی برای دریافت وجه اضافی از بیماران در جمع به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی متهم را برای مرتبه دوم علاوه بر لغو پروانه به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: بازرسان ویژه دانشگاه علوم پزشکی لرستان گزارش تخلف دریافت وجه اضافی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 745526

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • جنجال ایکس در هند